Gå til innhold

Dette er mitt liv

Anbefalte innlegg

Jeg ligger i senga eller sofaen på ryggen 24/7, klarer så vidt å gå på do. Klarer ikke besøk, se på tv, høre musikk og lite på mobil. Livet mitt består av å ligge mest mulig i ro, smerter som kommer i bølger hele døgnet og en utmattelse som er som å være levende død. 12 år syk, og værre for hvert år som går. 
jeg ligger hjemme å lider, savner å leve, savner å ha vind i håret og en kjøretur. Savner å kunne gå meg en tur, nyte solen, varmen og mest av alt mennesker. Har ikke vært ute av huset på over 1 år. 
Men alikevell får vi ikke hjelp, blir ikke trudd på, bruker ingen penger på forskning og mener det ligger mellom ørene. Jeg er blitt så syk nå for jeg ikke har lytter på kroppen, for jeg hørte på legene om at trening er bra, de fikk meg til å tvile på meg selv. Og hva nå? Hvem lider? Hvor er hjelpen? Jeg er glemt, glemt av samfunnet, jobb og venner. Jeg eksistere kun, ikke lever. 
Jeg har alvorlig ME, og jeg ber hver eneste dag om at det blir gjort mer forskning på denne sykdomen. Livet mitt passere, blir 40 år snart. Vært syk siden jeg var 25. Så mange år er blitt tapt 😔 jeg er for svak til å kjempe mot ett system som ikke hjelper, jeg er for svak til alt

Anonymkode: 3041f...74b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441239-dette-er-mitt-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...