Gå til innhold

Hvor ryddig/rent har du det

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 29.6.2023 den 10.58):

Har det soppas ryddig og rent at det ikke er noe problem og venner av oss eller barna kommer uanmeldt på besøk, men ikke dersom svigermor kommer

Anonymkode: 4546d...d26

Såpass, ikke soppas :)

Anonymkode: 31768...ffa

Anonym bruker skrev (På 29.6.2023 den 2.28):

Nei, uanmeldt besøk er en norsk tradisjon. På linje med håndhilsing! Det er frekt å ikke ta i mot.

Anonymkode: 1bdff...36e

Det gir jeg skikkelig blaffen i. 

Anonymkode: cf2c2...95a

Annonse

Mer rotete og mindre vasket enn jeg liker det, men piffen har gått ut av meg på det området. Går helt fint å få besøk, det er ikke så rotete eller lite vaska her. 

Først ble ene ungen syk, hun kommer nok ikke til å bli noe bedre enn hun har blitt nå så kan ikke mase på at hun må rydde etter seg selv osv. Hun har fått en sykdom hun vil ha livet ut, uten en kur på. Så ble andre ungen dårlig og da forsvant alt av piffen min. Rydding ble kun det mest nødvendige og vask ble satt til når det absolutt må. Kjøkken og bad er alltid rent utover om noen har laget noe før jeg får vasket over benkene. Men det er litt hybelkaniner og støvet får lagt seg før jeg tar det. Jeg vasker nok oftere enn mange, men veldig sjeldent iforhold til hva jeg gjorde. Hadde alltid en dag i uka vi tok ukesvask og rydda mer enn en vanlig dag. Da måtte vi ikke vaske så mye hver gang og hoppet vi over en gang så merktes det ikke. 

Selv mamma som har rydding på hjernen syns ikke det er så rotete eller lite vaska her, så tenker det egentlig er greit nok til piffen kommer tilbake. Jeg bruker ikke energi på det når det er andre ting det er viktigere å bruke energien på for tiden. Nå har ene ungen vært syk så lenge at jeg har måtte lære meg til å bruke fritiden min på,eg selv for å lade batteriene,så om noen syns jeg er lat som koser meg i sofakroken med strikketøyet så får det være. Det er hva jeg trenger.

Anonymkode: d54e8...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...