Gå til innhold

Til dere som har synlige leppefiller. Får dere mange negative kommentarer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanlig folkeskikk er:

Har du ikke noe positivt å si, så la være å si noe.

Selv om man synes noe er bælstygt sier man det da ikke til de som tydeligvis har en annen smak...

Anonymkode: 9e549...055

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Selvsagt kommenterer jeg det ikke, men jeg undres i det stille om de ikke har speil. 

Anonymkode: 0c23e...531

Selvfølgelig har de speil, de synes det et fint 🙈

Anonymkode: 9e549...055

Jeg har fått en del spørsmål om jeg har fillers, utelukkende fra folk som har litt innabords. Jeg svarer alltid, som sant er, at leppene mine er naturlige. Det har tidvis endt opp med ufine kommentarer fordi folk ikke tror meg. Innbiller meg derfor at folk som faktisk har fillers fort møter på lignende ufinheter. 

Anonymkode: 9853b...17c

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg svarer alltid, som sant er, at leppene mine er naturlige.

Er nok veldig mange som ljuger om det. Mange trodde Angelina Jolie også hadde falske lepper da hun ble kjent, men det har hun ikke. 

Anonymkode: 5b727...11a

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Er nok veldig mange som ljuger om det. Mange trodde Angelina Jolie også hadde falske lepper da hun ble kjent, men det har hun ikke. 

Anonymkode: 5b727...11a

Det kan nok hende. Jeg synes uansett det er ganske frekt å "krangle" med noen om hvorvidt leppene deres er naturlige eller ikke.  Men det er mange rare folk der ute. 😜

Anonymkode: 9853b...17c

Det ville jeg aldri kommentert, verken til dem eller om dem. Det er virkelig deres egen sak hvordan de velger å se ut, og i de aller fleste tilfeller er det en uting å kommentere andres utseende. Det viktigste må være at de føler seg fine selv. 

Anonymkode: 6ebf3...135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...