Anonym bruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Og vil fortelle litt om hvordan det var/opplevdes? Jeg har plass i gruppe fra høsten men er litt redd for å begynne da jeg er ganske introvert og redd for å være i fokus/ta ordet. Anonymkode: b46a6...718
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Du kommer til å møte mange som har det som deg, også med introduksjon. Og med god ledelse vil dere kunne oppnå mye sammen. Anonymkode: 0ac96...585
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Det fine er at gruppeterapi kan fungere som et slags laboratorium eller «safe space» hvor du kan prøve deg frem. Prøve å ta ordet eller prøve å ikke ta ordet. Noen ganger kan du bli oppfordret til å si noe, andre ganger er det fritt frem. Det kan ta litt tid å bli såpass trygg, men det får man gi seg selv. Samtidig må man jo øve seg! Min erfaring er at man får utrolig fin støtte i gruppeterapi, man får satt ting i perspektiv, og luftet det som er vanskelig med andre som også har det vanskelig. Gull! Anonymkode: 0bc5f...450
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Takk for respons! Jeg får bare hoppe i det! Anonymkode: b46a6...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå