Gå til innhold

XPLORA kundeservice, gi opp? Fader så lite hjelp å få, samme erfaring?😡


Anbefalte innlegg

Sa opp abonnementet mitt i fjor sommer. I år bestilte jeg nytt sim-kort, aktiverte det å brukte klokken i 1mnd før den sluttet å virke. Tok kontakt med kundeservice å de fortalte at jeg ikke hadde vært kunde siden i fjor sommer. Forklarte at dette ikke stemte, beviste skriftlig at jeg var kunde og hadde abonnement men de nektet for det. «Du er ikke aktiv kunde, har ikke vært det på ett år». Kom ingen vei i kommunikasjonen der så tenkte jeg tydeligvis får gjøre som de sa. Måtte derfor bestille nytt SIM-kort igjen, selv om det gamle bare var 1mnd gammelt.

 

Nå forsøker jeg å aktivere mitt nyeste SIM-kort, får link til hvor jeg skal bestille å må vistnok ha nytt SIM-kort igjen, enda mitt 1 uke gamle SIM-kort aldri er aktivert😡. Kjenner meg så dritt lei. De svarer ikke på det jeg spør om, bare linker til hvor jeg skal bestille nytt SIM-kort. Flere med dårlige opplevelser? Vurderer å droppe å forsøke mer å heller ta i bruk en gammel tlf. Problemet er at gutten er 8 år, å en klokke på armen er mindre å passe på. 

Anonymkode: 0185e...9fb

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Sa opp abonnementet mitt i fjor sommer. I år bestilte jeg nytt sim-kort, aktiverte det å brukte klokken i 1mnd før den sluttet å virke. Tok kontakt med kundeservice å de fortalte at jeg ikke hadde vært kunde siden i fjor sommer. Forklarte at dette ikke stemte, beviste skriftlig at jeg var kunde og hadde abonnement men de nektet for det. «Du er ikke aktiv kunde, har ikke vært det på ett år». Kom ingen vei i kommunikasjonen der så tenkte jeg tydeligvis får gjøre som de sa. Måtte derfor bestille nytt SIM-kort igjen, selv om det gamle bare var 1mnd gammelt.

 

Nå forsøker jeg å aktivere mitt nyeste SIM-kort, får link til hvor jeg skal bestille å må vistnok ha nytt SIM-kort igjen, enda mitt 1 uke gamle SIM-kort aldri er aktivert😡. Kjenner meg så dritt lei. De svarer ikke på det jeg spør om, bare linker til hvor jeg skal bestille nytt SIM-kort. Flere med dårlige opplevelser? Vurderer å droppe å forsøke mer å heller ta i bruk en gammel tlf. Problemet er at gutten er 8 år, å en klokke på armen er mindre å passe på. 

Anonymkode: 0185e...9fb

det er vel helt naturlig at kundeservice mente du "ikke hadde vært kunde siden i fjor sommer" når du "Sa opp abonnementet mitt i fjor sommer"

Anonymkode: 614fd...a90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...