Gå til innhold

Hva gjør dere i sommerregn?

Anbefalte innlegg

Jeg er i byen igjen, et par dager før tiden. Og jeg elsker det selv om det regner og er grått. Neonlysene gir gjenskinn i asfalten snart og jeg skal gå tur. Noe med lukten av asfalt og regn og nå er mange vinduer lyse allerede. Noen mennesker ute da, og fra kliss våte til under paraplyer, men alle er liksom blide uansett. De ler fordi de er kliss våte 😂

Og jeg skal sitte å se utover i kvekden. Og nyte den gode lufta. Den er god nå! 

Hva gjør dere kvelder om kveldene i sommerregn dere? 

Endret av ReneRene
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441187-hva-gj%C3%B8r-dere-i-sommerregn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg sitter inne og syr med vindu åpent for å høre øydene og ikke minst få inn den fuktige regnlufta. Har sitti endel på trappa for å nyte en kveld med litt luft, bare deilig å sitte i shorts og tskjorte selv om det er veldig mye kaldere idag enn det var igår. 

Hadde jeg vært på hytta nå så hadde jeg nok kost meg ute med strikketøyet. Tent på levende lys og hørt på lyden av regn. Helt fantastisk å sitte ute og høre regnet rommer på taket over meg. Hadde ungene vært med hadde de henta dynene og lagt seg i utemøblene. Kjærestene deres mener de har en skrue løs når de gjør dette, men de kryper ofte under dyn med de. 

Anonymkode: 0b938...427

Jeg skulle vel egentlig vært i seng nå, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke sove når det er for mye å gjøre. Selv om det er da jeg egentlig trenger en god natts søvn. 

Så jeg leser en bok og surfer litt på nett. Nyter at det i det minste er litt friskere luft. 

Anonymkode: 3a921...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...