Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Jeg har gått ned en del i vekt den siste tiden, og vil sannsynligvis gå ned en del tid. Det i seg selv er bare positivt da jeg har litt å gå på, men jeg føler meg så slapp og energiløs, og det er jo kjipt. Er det noe som vil gå seg til når kroppen venner seg til lavere matinntak, eller er det noe jeg eventuelt kan gjøre? For ordens skyld kan jeg nevne at jeg passer på å få i meg nok mat, og at maten er næringsrik/sunn. Anonymkode: c77d1...209
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Det er varmt så pass på å få i deg nok salt, blir veldig slapp om du er vant til mye salt mat og kutter det ut nå i varmen. Drikk Farris. Veldig greit å ta noen vitaminer også. Anonymkode: 51efe...ceb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er varmt så pass på å få i deg nok salt, blir veldig slapp om du er vant til mye salt mat og kutter det ut nå i varmen. Drikk Farris. Veldig greit å ta noen vitaminer også. Anonymkode: 51efe...ceb Jeg tror jeg får i meg nok salt, men takk for tips om Farris! Jeg tok blodprøver sist uke og har rikelig av det jeg trenger av vitaminer, jern ol., men det er sikkert lurt å være oppmerksom på dette framover, ja. HI Anonymkode: c77d1...209
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg har gått ned en del i vekt den siste tiden, og vil sannsynligvis gå ned en del tid. Det i seg selv er bare positivt da jeg har litt å gå på, men jeg føler meg så slapp og energiløs, og det er jo kjipt. Er det noe som vil gå seg til når kroppen venner seg til lavere matinntak, eller er det noe jeg eventuelt kan gjøre? For ordens skyld kan jeg nevne at jeg passer på å få i meg nok mat, og at maten er næringsrik/sunn. Anonymkode: c77d1...209 Vil anbefale deg komplett multivitamin fra Sunkost. Den er kjempe bra. Tror Life også selger den. Den er flytende. Etter jeg begynte på den er jeg som et nytt menneske ❤️ Takk meg senere. Anonymkode: 6c7b7...ac8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Det kan like godt være varmen! Anonymkode: 5acdd...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå