Gå til innhold

Jeg trenger en 3-sesongs sovepose som skal brukes i hengekøye, trenger tips!☺️

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Hengekøye og liggeunderlag ble kjøpt i fjor, så nå mangler bare soveposen🤩 jeg har sett litt på Alta lady fra Helsport, men når man først setter seg ned og googler åpnes det et altfor stort utvalg😂 

derfor er jeg nyskjerrig på hvilken sovepose dere har, så kan jeg sammenligne litt. Mye tilbud nå, så det gjelder å smi mens jernet er varmt😃

Anonymkode: b0e3c...adc

Fortsetter under...

Jeg er kald av meg så jeg har en sovepose som går ned til -21 grader. Jeg sover bare ute på sen vår, sommer og tidlig høst. Bruker min i hengekøye. Vet ikke hva den heter. 

Anonymkode: ede5b...d89

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hei alle sammen!

Hengekøye og liggeunderlag ble kjøpt i fjor, så nå mangler bare soveposen🤩 jeg har sett litt på Alta lady fra Helsport, men når man først setter seg ned og googler åpnes det et altfor stort utvalg😂 

derfor er jeg nyskjerrig på hvilken sovepose dere har, så kan jeg sammenligne litt. Mye tilbud nå, så det gjelder å smi mens jernet er varmt😃

Anonymkode: b0e3c...adc

Jeg har den soveposen. Har brukt den på hengekøyetur med  3-4 minus på natta. Er godt kledd i soveposen på de kalde høstnettene. Jeg er varm av meg, om du er en frysepinne så bør du ha noe varmere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...