Gå til innhold

Passer denne best til eldre damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer denne til en dame på 35 år? Eller passer den best til litt eldre damer? Syns egentlig den var kjempe fin! Men ser modellen er en godt voksen dame.

Screenshot_20230624-224510_Gallery.jpg

Anonymkode: 63bce...da2

Skrevet

Alle kan bruke den

Anonymkode: 3de5b...6a9

Skrevet

Hehe godt voksen, faktisk!

Anonymkode: 639e2...ad5

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hehe godt voksen, faktisk!

Anonymkode: 639e2...ad5

Er jo forskjellig hva folk ser på som godt voksen vil jeg tro. Men hun på bildet er nok en del år eldre enn meg. Men hun var kjempe fin i den,er jo en grunn til at jeg har lyst på den selv.

Skrevet

Kanskje på tide å innse at du begynner å nærme deg godt voksen selv😉 Men ja, den kan passe en på 35.

Anonymkode: 94ce0...e28

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje på tide å innse at du begynner å nærme deg godt voksen selv😉 Men ja, den kan passe en på 35.

Ja men det gjør jeg også :)

Skrevet

Den var fin🙂, jeg kunne fint gått med den 🙂, jeg er også 35.

Anonymkode: f3798...55b

Skrevet

Jeg er litt skeptisk til lengden, men dette handler mer om kropp enn alder egentlig. Kjolen ellers er helt okay uansett alder. 

Skrevet

Den var råfin! Tror jeg må innom å kjøpe den 😁 (jeg er 38) 

Anonymkode: ce876...b49

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Den var råfin! Tror jeg må innom å kjøpe den 😁 (jeg er 38) 

Anonymkode: ce876...b49

Ser kanskje ut som de er utsolgt allerede :( Fant den hvertfall ikke under nyheter i nettbutikken.

Skrevet
ReneRene skrev (31 minutter siden):

Jeg er litt skeptisk til lengden, men dette handler mer om kropp enn alder egentlig. Kjolen ellers er helt okay uansett alder. 

Jeg er lav så er ikke bekymret for lengden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er lav så er ikke bekymret for lengden.

Hm. Da ville lengde som stoppet rett over over knærne vært bedre 🙂 jeg er ikke så fan av den lengden rett under! Men det trenger ikke bli noen katastrofe! Kjolen var ok. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Ser kanskje ut som de er utsolgt allerede :( Fant den hvertfall ikke under nyheter i nettbutikken.

Hvilken nettbutikk da?

Anonymkode: 831ed...9b0

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Passer denne til en dame på 35 år? Eller passer den best til litt eldre damer? Syns egentlig den var kjempe fin! Men ser modellen er en godt voksen dame.

Screenshot_20230624-224510_Gallery.jpg

Med tanke på at merket heter Sweet Sixteen, så tror jeg ikke kjolen er rettet mot hverken deg eller eldre damer ;-). Men jeg er ikke så opptatt av alder, så jeg tenker at både 16-åringer, 35-åringer, damen på bildet og 60-åringer. Og hvis du lar aldre på andre damer som bruker et plagg du har lyst på styre om du "tør" bruke det, så har du et større problem..

Anonymkode: 9b803...3ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Med tanke på at merket heter Sweet Sixteen, så tror jeg ikke kjolen er rettet mot hverken deg eller eldre damer ;-). Men jeg er ikke så opptatt av alder, så jeg tenker at både 16-åringer, 35-åringer, damen på bildet og 60-åringer. Og hvis du lar aldre på andre damer som bruker et plagg du har lyst på styre om du "tør" bruke det, så har du et større problem..

Anonymkode: 9b803...3ef

Vel, modellen på bildet eller i nettbutikken er ikke sweet sixteen, så det er nepper tenåringer de sikter seg inn mot.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vel, modellen på bildet eller i nettbutikken er ikke sweet sixteen, så det er nepper tenåringer de sikter seg inn mot.

Nei samme tenkte jeg. Men modellen kler absolutt den,hun ser kjempe fin ut i den :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

35 er ikke godt voksen. Da må du være nærmere 50

Anonymkode: ebc62...f7e

Skrevet

Kjolen var kjempefin, og tenker den kler alle aldre. 

Anonymkode: 2da33...1a1

Skrevet

Kjolen er ung og frisk i både snitt og farge.

Jeg tipper de bruker en voksen modell for å vise at den også kan brukes av voksne.

Hadde de vist kjolen bare på en 17 åring hadde de nok gått glipp av noen salg til voksne tror jeg. Men hvorfor skal voksne damer bare gå i "tantete" kjoler?

Anonymkode: 3de5b...6a9

Skrevet

Det var en kjempefin kjole, og jeg mener denne kan passe både til en 16-åring, og en 60-åring. Og alt imellom, og over, for så vidt. 🙂 

Anonymkode: 50738...3eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det var en kjempefin kjole, og jeg mener denne kan passe både til en 16-åring, og en 60-åring. Og alt imellom, og over, for så vidt. 🙂 

Ja hadde nok kjøpt den om det ikke var for at de er utsolgt for min størrelse. Så det ikke før etter jeg hadde laget innlegget.

Skrevet

Den var kjempefin🥰Absolutt noe jeg ville brukt! Jeg er 37.

Anonymkode: 69ef2...f0a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja hadde nok kjøpt den om det ikke var for at de er utsolgt for min størrelse. Så det ikke før etter jeg hadde laget innlegget.

Måtte inn og se jeg også. Var ikke så mange størrelser igjen, nei. Bare XS tror jeg. Og jeg er ikke 10 år, så må nok ha noen str større! 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...