Gå til innhold

Den beste vannfaste mascaraen og brynpennen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jada, det kommer nye hele tiden og jeg har fortsatt ikke funnet den perfekte vannfaste😊😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Jada, det kommer nye hele tiden og jeg har fortsatt ikke funnet den perfekte vannfaste😊😊

Har du sjekket ut alle de gode tipsene du fikk der altså? 

Anonymkode: 14fd8...f64

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Har du sjekket ut alle de gode tipsene du fikk der altså? 

Leter som sagt fortsatt etter den beste vannfaste mascara og brynpenn. Har du noen forslag kanskje?😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Leter som sagt fortsatt etter den beste vannfaste mascara og brynpenn. Har du noen forslag kanskje?😊

Ja, forslaget mitt står i den forrige tråden. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, forslaget mitt står i den forrige tråden. 

Som sagt så leter jeg fortsatt og siden det er 2,5 år siden tråden ble opprettet så kunne det jo hende det var kommet en knallgod en på markedet nå😊

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

På sommeren foretrekker jeg å farge bryn og vipper, da slipper jeg å gå rundt som en panda etter en svømmetur😅🐼 

Anonymkode: dcea1...bd5

Burde kanskje vurdere det😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Gjør sommeren litt enklere for min del i alle fall😊 Har ikke klart å finne vannfaste produkter som faktisk holder mål en hel dag med bading, solkrem og svette😅

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Gjør sommeren litt enklere for min del i alle fall😊 Har ikke klart å finne vannfaste produkter som faktisk holder mål en hel dag med bading, solkrem og svette😅

Høres ikke dumt ut og jeg som deg har ikke klart å finne produkter som holder supert etter slike dager ja😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (9 timer siden):

Verdt det altså. Kjøper det hos normal, rimelig og ikke minst, står seg selv etter flere timer i og ved bassenget. Ikke jeg som kom med forslaget, bare slang meg på 😃

Anonymkode: dda23...78b

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Verdt det altså. Kjøper det hos normal, rimelig og ikke minst, står seg selv etter flere timer i og ved bassenget. Ikke jeg som kom med forslaget, bare slang meg på 😃

Utover det bruker jeg produktene fra Anastasia, de beste jeg har testet til nå. 

Alle produktene til bryn fra Anastasia er gode synes jeg. Har mange forskjellige derfra, men i sommer har jeg lagt min elsk på denne:

https://www.kicks.no/anastasia/makeup/oyenbryn/oyenbrynsgele/dipbrow-gel-taupe

Ikke en brynpen som du spurte etter, men må få anbefale denne i tillegg. 

Kira skrev (7 minutter siden):

Alle produktene til bryn fra Anastasia er gode synes jeg. Har mange forskjellige derfra, men i sommer har jeg lagt min elsk på denne:

https://www.kicks.no/anastasia/makeup/oyenbryn/oyenbrynsgele/dipbrow-gel-taupe

Ikke en brynpen som du spurte etter, men må få anbefale denne i tillegg. 

Supert😊

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Husket du at hun har spurt om mascara før?? For over to år siden? Jeg husker knapt hva jeg selv gjorde for så lenge siden. 

Anonymkode: cabc1...ab9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...