Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #26 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det er jo bare bra ar sånne som deg ikke tar meg seriøst, du er sikkert gamla på hjørnet som følger med på alle som går forbi og slurver om alt. Anonymkode: 431b3...486 Hvorfor trekker du inn Karen i dette? Er du påvirket av det som ungdommen ser på YouTube og TikTok 😅 Anonymkode: f49b3...2e7
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #27 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det er jo bare bra ar sånne som deg ikke tar meg seriøst, du er sikkert gamla på hjørnet som følger med på alle som går forbi og slurver om alt. Anonymkode: 431b3...486 Du bekrefter bare det jeg sa. Anonymkode: ed2bf...327
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #28 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Det hadde jo aldri blitt avslørt om ikke Karen på død og liv skulke insistere på at hun hadde sett bilen der?? Greit nok om det blir tilfeldig oppdaget, men hun hadde mange sjanser der til å trekke seg tilbake og si noe avkreftende, nei jeg roter litt med biler som likner eller noe som passer henne. Å ikke skjønne denne situasjonen da er man en Karen. Anonymkode: 431b3...486 Hvorfor skal hun dekke for eventuell utroskap?? Anonymkode: 311ec...364
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #29 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor trekker du inn Karen i dette? Er du påvirket av det som ungdommen ser på YouTube og TikTok 😅 Anonymkode: f49b3...2e7 Tviler på at det er ungdom som bruker Karen mest. Har ikke tik tok, og you tube er for musikk. De fleste skjønner jo hva "Karen" står for, ellers får du slå det opp. Anonymkode: 431b3...486
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #30 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det kan da være mange grunner til at man har parkert et sted man ikke pleier. Å mase og faktisk vise bilder når man burde skjønt at her er det noe som ikke skal frem i lyset tyder på dårlige sosiale antenner. Jeg var på et kurs for å mestre en diagnose ingen vet at jeg har, og hadde naboen komt hoppende for å fortelle at hun så bilen min et sted den ikke pleide å være hadde jeg blitt irritert. Anonymkode: f49b3...2e7 Viste hun ikke bilde fordi de mente bilen ikke har stått der da? Er det noe bedre å få folk til å tro de har sett syner fordi du har vært ett sted du ikke burde? Det er da bare å svare, ja, var en avtale. De fleste skjuler ikke det for sin bedre halvdel, fører ikke til noe trøbbel på hjemmebane med ett slikt svar. Akkurat så enkelt. Anonymkode: 122ac...5c4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #31 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Tviler på at det er ungdom som bruker Karen mest. Har ikke tik tok, og you tube er for musikk. De fleste skjønner jo hva "Karen" står for, ellers får du slå det opp. Anonymkode: 431b3...486 Jeg vet hva det betyr, men har aldri hørt noen voksne, norske folk brukt det. Et tåpelig uttrykk adoptert fra Amerika. Anonymkode: f49b3...2e7
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #32 Skrevet 24. juni 2023 De ble sinte fordi de ikke ønsker å forholde seg til virkeligheten, ikke ønsker å ta ansvar for egne problemer. Hi, du var bare en uskyldig budbringer, som uten å vite om det gjorde dem oppmerksom på at forholdet deres ikke fungerer, at de lever på en løgn fremdeles. For å slippe å forholde seg mer til det, så rotter de seg sammen og skaper en felles fiende, så kan begge rette sinnet mot deg, Hi, istedenfor å fokusere på egne problemer og manglendtillit, løftebrudd osv. Det verste er at de to har valgt å inkludere sine barn inn i egen utroskapskrangel - det sier det meste om de to... Ikke ta det til deg, Hi. Anonymkode: e14ec...571
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #33 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (På 24.6.2023 den 19.08): Det hadde jo aldri blitt avslørt om ikke Karen på død og liv skulke insistere på at hun hadde sett bilen der?? Greit nok om det blir tilfeldig oppdaget, men hun hadde mange sjanser der til å trekke seg tilbake og si noe avkreftende, nei jeg roter litt med biler som likner eller noe som passer henne. Å ikke skjønne denne situasjonen da er man en Karen. Anonymkode: 431b3...486 Nei, da er man ikke en Karen, men en idiot... Anonymkode: 861ec...fdf
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #34 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (På 24.6.2023 den 14.44): Og hvem tar opp sånt med folk for så å vise bevis på at de lyver. Du må jo ha full mangel på sosiale antenner? Når du ser andres bil et sted så er ikke det noe du har noe med. At noen driver med noe de ikke skal er ikke opp til deg å avsløre. Anonymkode: 431b3...486 Dette lurer jeg også på. Hen har selv ansvar for egen utroskap, det er nå greit. Men å ta BILDER av andres bil og bruke det som belegg for at man har rett, det er en rar, rar ting å gjøre.... Anonymkode: 861ec...fdf
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #35 Skrevet 26. juni 2023 Det er jo din feil. Når de sier «er du sikker», så bør du ta hintet og svare «nei, det kan være at jeg tok feil» i stedet for å dra frem bildebevis. Anonymkode: 8ba8b...b19
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #36 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dette lurer jeg også på. Hen har selv ansvar for egen utroskap, det er nå greit. Men å ta BILDER av andres bil og bruke det som belegg for at man har rett, det er en rar, rar ting å gjøre.... Anonymkode: 861ec...fdf Hun tok jo ikke bildet for å bruke det som belegg for å ha rett. Hun tok det for å finne igjen sin egen bil. Og da ble naboens bil med på bildet. Det er jo den utro naboen som mangler antenner for sosialt uakseptabel oppførsel med sin utroskap. Som man reder, ligger man. Anonymkode: 830c2...1ca
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #37 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hun tok jo ikke bildet for å bruke det som belegg for å ha rett. Hun tok det for å finne igjen sin egen bil. Og da ble naboens bil med på bildet. Det er jo den utro naboen som mangler antenner for sosialt uakseptabel oppførsel med sin utroskap. Som man reder, ligger man. Anonymkode: 830c2...1ca Du tenker det var nødvendig å vise det til naboen? Anonymkode: 8ba8b...b19
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #38 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Du tenker det var nødvendig å vise det til naboen? Anonymkode: 8ba8b...b19 Du tenker det var nødvendig å gjøre hi til syndebukk for naboens utroskap? Er det hi sin skyld at naboen var utro? Anonymkode: 0f45c...50a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #39 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Du tenker det var nødvendig å gjøre hi til syndebukk for naboens utroskap? Er det hi sin skyld at naboen var utro? Anonymkode: 0f45c...50a Det er HI sin skyld at hun insisterte på at det var deres bil selv om hun burde ha visst å ikke dra det lenger Anonymkode: 8ba8b...b19
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #40 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Det er HI sin skyld at hun insisterte på at det var deres bil selv om hun burde ha visst å ikke dra det lenger Anonymkode: 8ba8b...b19 Hvordan burde hun ha visst det? Hun et vel uansett ikke moralsk forpliktet til å bidra til å skjule andres utroskap? Anonymkode: 0f45c...50a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #41 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvordan burde hun ha visst det? Hun et vel uansett ikke moralsk forpliktet til å bidra til å skjule andres utroskap? Anonymkode: 0f45c...50a Det er her de sosiale antennene kommer inn. Jeg ser at dere er flere som faktisk ikke ser dette. Det er ikke snakk om å hverken skjule eller avdekke noens utroskap, men å lese rommet og ikke stå på sitt i den grad at hun trekker frem bilde for å bevise at hun har rett. Det kan være mange grunner til at noen ikke vil fortelle naboen hvorfor de er enkelte steder, å da insistere på at man har rett viser som sagt stor mangel på del sosiale fronten. Men har man ikke evnen til å lese rommet, så er det jo vanskelig, det ser jeg. Anonymkode: f49b3...2e7
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #42 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er her de sosiale antennene kommer inn. Jeg ser at dere er flere som faktisk ikke ser dette. Det er ikke snakk om å hverken skjule eller avdekke noens utroskap, men å lese rommet og ikke stå på sitt i den grad at hun trekker frem bilde for å bevise at hun har rett. Det kan være mange grunner til at noen ikke vil fortelle naboen hvorfor de er enkelte steder, å da insistere på at man har rett viser som sagt stor mangel på del sosiale fronten. Men har man ikke evnen til å lese rommet, så er det jo vanskelig, det ser jeg. Anonymkode: f49b3...2e7 Uansett er det jo fullstendig atalt å gjøre hi til syndebukk for den situasjonen familien nå befinner seg i. Er man utro så må man faktisk tåle å bli avslørt, uten å legge skylden på andre. Anonymkode: 0f45c...50a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #43 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hvordan burde hun ha visst det? Hun et vel uansett ikke moralsk forpliktet til å bidra til å skjule andres utroskap? Anonymkode: 0f45c...50a Hun burde ha forstått at hun ikke skulle dra det lenger. Folk med sosiale antenner gjør ikke det. Og hvis hun hadde klart å tenke litt lenger, så hadde hun forstått at det ikke var helt tilfeldig at bilen stod der. Anonymkode: 8ba8b...b19
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #44 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (På 24.6.2023 den 15.14): Jeg kjenner igjen blen til naboen på grunn av reklamen på den, og den måtte med på bildet dersom jeg skulle få med meg skiltet som ville gjøre det lettere for meg å finne igjen bilen min. For 1,5 år siden snakket jeg med en annen nabo som i løpet av samtalen sa noe som at hun forresten så meg i xxx på dagen, jobber ikke jeg i Oslo. Jeg svarte at jeg gjorde det før, men har skiftet jobb. Gratulerer med ny jobb og så videre. Jeg gravde ikke, var en del av småsnakk når vi tilfeldig møtes. HI Anonymkode: 44efd...55d Så du tenker at en parkert bil kommer til å bli stående? Jeg tar også bilde når jeg parkerer bilen min på et ukjent sted. Men jeg tar bilde av noe som står fast, altså gateskilt/husvegg ol., ikke bilen ved siden av.. det er stor sjangse at den flytter på seg... Anonymkode: 44697...2b3
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #45 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Hun burde ha forstått at hun ikke skulle dra det lenger. Folk med sosiale antenner gjør ikke det. Og hvis hun hadde klart å tenke litt lenger, så hadde hun forstått at det ikke var helt tilfeldig at bilen stod der. Anonymkode: 8ba8b...b19 Så det er his skyld at familien er i den situasjonen den er i? Anonymkode: 0f45c...50a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #46 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Så du tenker at en parkert bil kommer til å bli stående? Jeg tar også bilde når jeg parkerer bilen min på et ukjent sted. Men jeg tar bilde av noe som står fast, altså gateskilt/husvegg ol., ikke bilen ved siden av.. det er stor sjangse at den flytter på seg... Anonymkode: 44697...2b3 Du skjønner vel at selv om man tar bilde av bilen som står parkert ved siden av sin, så kan man SAMTIDIG ta bilde av noe fast, f.eks et skilt…? Hvis man skal ta et oversiktsbilde som viser plasseringen av egen bil i omgivelsene, så er det jo vanskelig å IKKE få med de nærmeste bilene rundt… Anonymkode: 0f45c...50a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #47 Skrevet 26. juni 2023 Det idiotiske her, er jo at HI slarver om ting hun ikke har noe med. Det slarvet du gjorde i samtale med naboen, er rett og slett slarv, og ikke small talk. Så at naboene er forbanna, skjønner jeg, men selvfølgelig - den utro parten må selv stå for sine handlinger. Det du gjorde, var vel antakelig dråpen som fikk begeret til å renne over, og sørge for at et ikke-fungerende ekteskap nå tar slutt. Anonymkode: 85fe2...ab8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #48 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Så det er his skyld at familien er i den situasjonen den er i? Anonymkode: 0f45c...50a Poenget her er at det at hun insisterte på at hun hadde rett viser at hun mangler sosiale antenner. De fleste hadde skjønt at her var det noe som ikke skulle frem i lyset - utroskap er bare ett av scenarioene dette kunne være. Anonymkode: f49b3...2e7
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #49 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Så du tenker at en parkert bil kommer til å bli stående? Jeg tar også bilde når jeg parkerer bilen min på et ukjent sted. Men jeg tar bilde av noe som står fast, altså gateskilt/husvegg ol., ikke bilen ved siden av.. det er stor sjangse at den flytter på seg... Anonymkode: 44697...2b3 Leste du innlegget du siterte? Anonymkode: b9417...120
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2023 #50 Skrevet 26. juni 2023 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Du skjønner vel at selv om man tar bilde av bilen som står parkert ved siden av sin, så kan man SAMTIDIG ta bilde av noe fast, f.eks et skilt…? Hvis man skal ta et oversiktsbilde som viser plasseringen av egen bil i omgivelsene, så er det jo vanskelig å IKKE få med de nærmeste bilene rundt… Anonymkode: 0f45c...50a Hun skrev spesifikk at hun tok bilde av bilen, da den hadde gjenkjennelig reklame - så derfor var det lett å finne den igjen.. Anonymkode: 44697...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå