Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 For et par uker siden var jeg på halvdagsseminar med jobben. Der vi skulle være var det en ganske stor parkeringsplass. Når jeg parkerer på en ganske stor parkeringsplass hvor jeg ikke er kjent, pleier jeg å parkere ved noe jeg kan kjenne igjen på avstand, denne gangen ved et høyt skilt, og ta bilde av bilen min hvor den er parkert slik at jeg lettere finner den igjen når jeg kommer tilbake. Når jeg parkerte la jeg merke til at bilen jeg hadde parkert ved siden av tilhørte en av naboene våre. Møtte denne naboen dagen etter, de var ute med hunden sin. Kommenterer at jeg trodde de begge jobbet i Oslo. De sa de begge gjorde det, og lurte hvorfor jeg sa det. Svarte bare da det ikke var noe, bare at jeg så bilen deres XXXX i går formiddag når jeg selv parkerte der rett før kl 11. De spurte om jeg var sikker på at det var bilen deres, og jeg sa ja sa jeg hadde tatt bilde av bilen vår for å lettere å finne den igjen når jeg kom tilbake, viste dem bildet hvor bilen deres var med på. Nå viser det seg at en av dem har tidligere hatt en elsker/elskerinne der hvor forholdet visstnok skulle ha vært avsluttet for lenge siden. Det ble full baluba der. Deres barn som går i klasse med et av mine er sur på barnet mitt siden det er min feil av foreldrene krangler, og de er sure på meg. Jeg har da virkelig ikke gjort noe galt, hvorfor ble jeg syndebukken her? Anonymkode: 44efd...55d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Fordi det er behagelig å ha noen å skylde på, enkelt og greit, spesielt når ting er vanskelig. Det er selvfølgelig ikke din skyld, enhver med sunn fornuft rundt ser jo det. Anonymkode: 122ac...5c4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): For et par uker siden var jeg på halvdagsseminar med jobben. Der vi skulle være var det en ganske stor parkeringsplass. Når jeg parkerer på en ganske stor parkeringsplass hvor jeg ikke er kjent, pleier jeg å parkere ved noe jeg kan kjenne igjen på avstand, denne gangen ved et høyt skilt, og ta bilde av bilen min hvor den er parkert slik at jeg lettere finner den igjen når jeg kommer tilbake. Når jeg parkerte la jeg merke til at bilen jeg hadde parkert ved siden av tilhørte en av naboene våre. Møtte denne naboen dagen etter, de var ute med hunden sin. Kommenterer at jeg trodde de begge jobbet i Oslo. De sa de begge gjorde det, og lurte hvorfor jeg sa det. Svarte bare da det ikke var noe, bare at jeg så bilen deres XXXX i går formiddag når jeg selv parkerte der rett før kl 11. De spurte om jeg var sikker på at det var bilen deres, og jeg sa ja sa jeg hadde tatt bilde av bilen vår for å lettere å finne den igjen når jeg kom tilbake, viste dem bildet hvor bilen deres var med på. Nå viser det seg at en av dem har tidligere hatt en elsker/elskerinne der hvor forholdet visstnok skulle ha vært avsluttet for lenge siden. Det ble full baluba der. Deres barn som går i klasse med et av mine er sur på barnet mitt siden det er min feil av foreldrene krangler, og de er sure på meg. Jeg har da virkelig ikke gjort noe galt, hvorfor ble jeg syndebukken her? Anonymkode: 44efd...55d Fordi det er lettere å legge skylden på deg, det er jo barn det er snakk om her. For de så er det du som ødela alt. Anonymkode: ed2bf...327
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Det var jo en veldig merkelig ting å fortelle om da. Hva så om de jobber et annet sted, du har da ingenting med om de parkerer bilen et annet sted. Herlighet, så nysgjerrig du er! Anonymkode: f49b3...2e7
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #5 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): For et par uker siden var jeg på halvdagsseminar med jobben. Der vi skulle være var det en ganske stor parkeringsplass. Når jeg parkerer på en ganske stor parkeringsplass hvor jeg ikke er kjent, pleier jeg å parkere ved noe jeg kan kjenne igjen på avstand, denne gangen ved et høyt skilt, og ta bilde av bilen min hvor den er parkert slik at jeg lettere finner den igjen når jeg kommer tilbake. Når jeg parkerte la jeg merke til at bilen jeg hadde parkert ved siden av tilhørte en av naboene våre. Møtte denne naboen dagen etter, de var ute med hunden sin. Kommenterer at jeg trodde de begge jobbet i Oslo. De sa de begge gjorde det, og lurte hvorfor jeg sa det. Svarte bare da det ikke var noe, bare at jeg så bilen deres XXXX i går formiddag når jeg selv parkerte der rett før kl 11. De spurte om jeg var sikker på at det var bilen deres, og jeg sa ja sa jeg hadde tatt bilde av bilen vår for å lettere å finne den igjen når jeg kom tilbake, viste dem bildet hvor bilen deres var med på. Nå viser det seg at en av dem har tidligere hatt en elsker/elskerinne der hvor forholdet visstnok skulle ha vært avsluttet for lenge siden. Det ble full baluba der. Deres barn som går i klasse med et av mine er sur på barnet mitt siden det er min feil av foreldrene krangler, og de er sure på meg. Jeg har da virkelig ikke gjort noe galt, hvorfor ble jeg syndebukken her? Anonymkode: 44efd...55d Jo, det har du virkelig. Hvem tar bilde av bilen sin for å finne den igjen?? Du vet da hvordan bilen ser ut?? Og hvem tar opp sånt med folk for så å vise bevis på at de lyver. Du må jo ha full mangel på sosiale antenner? Når du ser andres bil et sted så er ikke det noe du har noe med. At noen driver med noe de ikke skal er ikke opp til deg å avsløre. Anonymkode: 431b3...486
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #6 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jo, det har du virkelig. Hvem tar bilde av bilen sin for å finne den igjen?? Du vet da hvordan bilen ser ut?? Og hvem tar opp sånt med folk for så å vise bevis på at de lyver. Du må jo ha full mangel på sosiale antenner? Når du ser andres bil et sted så er ikke det noe du har noe med. At noen driver med noe de ikke skal er ikke opp til deg å avsløre. Anonymkode: 431b3...486 Det er egentlig veldig lurt å ta bilde av bilen sin for å finne den igjen, skulle ønske jeg selv hadde gjort det opptil flere ganger. Hele innlegget ditt er fullstendig på bærtur. Anonymkode: b9417...120
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er egentlig veldig lurt å ta bilde av bilen sin for å finne den igjen, skulle ønske jeg selv hadde gjort det opptil flere ganger. Hele innlegget ditt er fullstendig på bærtur. Anonymkode: b9417...120 Nei. Er man en slik Karen som skal henge seg opp i andres liv, grave og mase om hvor de er og så ikke la det ligge, men insistere på at du så bilen og tom vise bevis. Da er man alvorlig rammet av mangel på sosiale antenner. Sånt gjør jo bare ikke oppegående folk. At naboen ikke burde vært utro er jo en annen sak og ikke noe Karen har noe med. Anonymkode: 431b3...486
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #8 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er egentlig veldig lurt å ta bilde av bilen sin for å finne den igjen, skulle ønske jeg selv hadde gjort det opptil flere ganger. Hele innlegget ditt er fullstendig på bærtur. Anonymkode: b9417...120 Tja, det er jo litt spesielt å si til naboen at hun ikke trodde de jobbet der, vite eksakt hvilken bil de har og "tilfeldig" få med nabobilen på bildet. Anonymkode: ed2bf...327
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #9 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Tja, det er jo litt spesielt å si til naboen at hun ikke trodde de jobbet der, vite eksakt hvilken bil de har og "tilfeldig" få med nabobilen på bildet. Anonymkode: ed2bf...327 Jeg kjenner igjen blen til naboen på grunn av reklamen på den, og den måtte med på bildet dersom jeg skulle få med meg skiltet som ville gjøre det lettere for meg å finne igjen bilen min. For 1,5 år siden snakket jeg med en annen nabo som i løpet av samtalen sa noe som at hun forresten så meg i xxx på dagen, jobber ikke jeg i Oslo. Jeg svarte at jeg gjorde det før, men har skiftet jobb. Gratulerer med ny jobb og så videre. Jeg gravde ikke, var en del av småsnakk når vi tilfeldig møtes. HI Anonymkode: 44efd...55d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #10 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg kjenner igjen blen til naboen på grunn av reklamen på den, og den måtte med på bildet dersom jeg skulle få med meg skiltet som ville gjøre det lettere for meg å finne igjen bilen min. For 1,5 år siden snakket jeg med en annen nabo som i løpet av samtalen sa noe som at hun forresten så meg i xxx på dagen, jobber ikke jeg i Oslo. Jeg svarte at jeg gjorde det før, men har skiftet jobb. Gratulerer med ny jobb og så videre. Jeg gravde ikke, var en del av småsnakk når vi tilfeldig møtes. HI Anonymkode: 44efd...55d Småsnakk, ja, men veldig lite sensitivt av deg. Du har da ingen grunn til å spør om hvorfor de er på et spesielt sted. Og ikke minst at du ikke skjønte tegningen når de nektet og faktisk dro frem bildet for å bevise at du hadde rett. Dette var rett og slett korttenkt av deg, uavhengig av at det er feil å være utro. Anonymkode: f49b3...2e7
ReneRene Skrevet 24. juni 2023 #11 Skrevet 24. juni 2023 (endret) Jeg syns jo ærlig talt at du oppførte deg litt merkelig her. Hvorfor si at "du trodde" de jobbet i Oslo? Bilen kunne da stått der av mange grunner. Og når de spør om du var sikker på om det var deres bil du så, vel da burde du ganske enkelt forstått at riktig svar ville vært "nei, kanskje jeg tok feil" og så latt det ligge. Men isteden insisterer du og viser bilde på telefonen?! Veldig spesielt. Når det er sagt, så er det selvfølgelig ikke din skyld at en av dem er utro og at det blir krangel. Jeg er mer nysgjerrig på hvordan du plutselig fikk nyss i at av dem har hatt en affære? Forklaring på det? Endret 24. juni 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #12 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Småsnakk, ja, men veldig lite sensitivt av deg. Du har da ingen grunn til å spør om hvorfor de er på et spesielt sted. Og ikke minst at du ikke skjønte tegningen når de nektet og faktisk dro frem bildet for å bevise at du hadde rett. Dette var rett og slett korttenkt av deg, uavhengig av at det er feil å være utro. Anonymkode: f49b3...2e7 Hvis en ikke har noe å skjule selv, hvorfor skal det være så opplagt man burde forstå tegningen egentlig? Man er jo passe nepa i toppen hvis en kjører rundt med en bil med firmareklame på en reise man ikke ønsker noen skal oppdage. Anonymkode: 122ac...5c4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #13 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Hvis en ikke har noe å skjule selv, hvorfor skal det være så opplagt man burde forstå tegningen egentlig? Man er jo passe nepa i toppen hvis en kjører rundt med en bil med firmareklame på en reise man ikke ønsker noen skal oppdage. Anonymkode: 122ac...5c4 Det kan da være mange grunner til at man har parkert et sted man ikke pleier. Å mase og faktisk vise bilder når man burde skjønt at her er det noe som ikke skal frem i lyset tyder på dårlige sosiale antenner. Jeg var på et kurs for å mestre en diagnose ingen vet at jeg har, og hadde naboen komt hoppende for å fortelle at hun så bilen min et sted den ikke pleide å være hadde jeg blitt irritert. Anonymkode: f49b3...2e7
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #14 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei. Er man en slik Karen som skal henge seg opp i andres liv, grave og mase om hvor de er og så ikke la det ligge, men insistere på at du så bilen og tom vise bevis. Da er man alvorlig rammet av mangel på sosiale antenner. Sånt gjør jo bare ikke oppegående folk. At naboen ikke burde vært utro er jo en annen sak og ikke noe Karen har noe med. Anonymkode: 431b3...486 Jeg kjenner noen av naboene mine godt. Noen er gode venner til og med. Noen er jeg på hils med. Etter mange år og utallige små samtaler ved postkassen/lekeplassen/busstoppet/skoleavslutninger osv kjenner man folk litt og vet faktisk hvor fler av de jobber uten at dette betyr manglende antenner. Eller tenker du jeg skal stikke fingrene i ørene mine når de forteller slikt? Jeg kunne fint sagt «så deg i byen på fredag - osv». Jeg har også tatt bilde av bilens plass i parkeringshuset når vi skal på ferie og parkerer på flyplassen. Så jeg synes ikke HI var på viddene her. Anonymkode: 830c2...1ca
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #15 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg kjenner noen av naboene mine godt. Noen er gode venner til og med. Noen er jeg på hils med. Etter mange år og utallige små samtaler ved postkassen/lekeplassen/busstoppet/skoleavslutninger osv kjenner man folk litt og vet faktisk hvor fler av de jobber uten at dette betyr manglende antenner. Eller tenker du jeg skal stikke fingrene i ørene mine når de forteller slikt? Jeg kunne fint sagt «så deg i byen på fredag - osv». Jeg har også tatt bilde av bilens plass i parkeringshuset når vi skal på ferie og parkerer på flyplassen. Så jeg synes ikke HI var på viddene her. Anonymkode: 830c2...1ca Hva er det du rører om? Å vite hvor de jobber er da ikke saken her? Saken er at Karen måtte på død og liv fortelle at hun så bilen på et annet sted enn jobben, og tom vise bildebevis på det. De fleste skjønner jo at dette skulle ingen vite og snører igjen. Hadde aldri kommentert på at jeg så bilen deres eller dem noe sted sånn, altså man har da antenner. Anonymkode: 431b3...486
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #16 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva er det du rører om? Å vite hvor de jobber er da ikke saken her? Saken er at Karen måtte på død og liv fortelle at hun så bilen på et annet sted enn jobben, og tom vise bildebevis på det. De fleste skjønner jo at dette skulle ingen vite og snører igjen. Hadde aldri kommentert på at jeg så bilen deres eller dem noe sted sånn, altså man har da antenner. Anonymkode: 431b3...486 Hvorfor i alle dager kan man ikke fortelle til folk man snakker med at man så de?? Anonymkode: 311ec...364
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #17 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor i alle dager kan man ikke fortelle til folk man snakker med at man så de?? Anonymkode: 311ec...364 Du leste ikke hovedinnlegget?? Om man påpeker når man snakker med et par sånn, og et par man også vet harcen historie med utroskap, så er det rimelig umusikalsk å påpeke at man så dem et sted de ikke skulle ha vært. Og når de prøver å dekke over, som i hi, så fortsetter man å insistere, selv om de nekter, og så viser bevis????? Altså, da er man bra dum. Anonymkode: 431b3...486
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #18 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hva er det du rører om? Å vite hvor de jobber er da ikke saken her? Saken er at Karen måtte på død og liv fortelle at hun så bilen på et annet sted enn jobben, og tom vise bildebevis på det. De fleste skjønner jo at dette skulle ingen vite og snører igjen. Hadde aldri kommentert på at jeg så bilen deres eller dem noe sted sånn, altså man har da antenner. Anonymkode: 431b3...486 Herlighet, kutt ut å kalle folk for en Karen bare fordi de handler annerledes enn deg. Anonymkode: ed2bf...327
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #19 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Herlighet, kutt ut å kalle folk for en Karen bare fordi de handler annerledes enn deg. Anonymkode: ed2bf...327 Dette er jo definisjonen på en Karen. Altså, jeg hadde aldri snakket med dama igjen om hun hadde oppført seg slik mot oss, til tross for at vi hadde rent mel i posen. Som en her påpeker, kanskje de kunne vært til behandling el hos noen de ikke vil fortelle om til bygdas slarvekjerring?? Anonymkode: 431b3...486
prekæs Skrevet 24. juni 2023 #20 Skrevet 24. juni 2023 Hvis man ikke vil bli sett, får man være mer forsiktig. Å ta bilder av hvor jeg parkerer gjør jeg hele tiden, både på ferjer og i parkeringshus. Smart og lærte etter at jeg ikke fant igjen bilen på en stor utenlandsk fornøyelsespark. Det er sånn som skjer. Kan ikke skylde på andre for egne svin på skogen altså.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #21 Skrevet 24. juni 2023 prekæs skrev (16 minutter siden): Hvis man ikke vil bli sett, får man være mer forsiktig. Å ta bilder av hvor jeg parkerer gjør jeg hele tiden, både på ferjer og i parkeringshus. Smart og lærte etter at jeg ikke fant igjen bilen på en stor utenlandsk fornøyelsespark. Det er sånn som skjer. Kan ikke skylde på andre for egne svin på skogen altså. Det hadde jo aldri blitt avslørt om ikke Karen på død og liv skulke insistere på at hun hadde sett bilen der?? Greit nok om det blir tilfeldig oppdaget, men hun hadde mange sjanser der til å trekke seg tilbake og si noe avkreftende, nei jeg roter litt med biler som likner eller noe som passer henne. Å ikke skjønne denne situasjonen da er man en Karen. Anonymkode: 431b3...486
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #22 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Dette er jo definisjonen på en Karen. Altså, jeg hadde aldri snakket med dama igjen om hun hadde oppført seg slik mot oss, til tross for at vi hadde rent mel i posen. Som en her påpeker, kanskje de kunne vært til behandling el hos noen de ikke vil fortelle om til bygdas slarvekjerring?? Anonymkode: 431b3...486 Det går ikke an å ta deg seriøst når du insisterer på å høres ut som en tenåring. Anonymkode: ed2bf...327
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #23 Skrevet 24. juni 2023 Synes historien høres usannsynlig ut. Anonymkode: 8fbb0...fd3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #24 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Det går ikke an å ta deg seriøst når du insisterer på å høres ut som en tenåring. Anonymkode: ed2bf...327 Det er jo bare bra ar sånne som deg ikke tar meg seriøst, du er sikkert gamla på hjørnet som følger med på alle som går forbi og slurver om alt. Anonymkode: 431b3...486
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2023 #25 Skrevet 24. juni 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er jo bare bra ar sånne som deg ikke tar meg seriøst, du er sikkert gamla på hjørnet som følger med på alle som går forbi og slurver om alt. Anonymkode: 431b3...486 Helt sikkert Anonymkode: ed2bf...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå