Gå til innhold

Hvordan kan jeg avlyse tur?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ble ikke lett å avbestille. En helg og reise i morgen. Får gjøre det beste ut av dette. Men stresser sånn nå at…. Vet ikke om dette kan bli bra! 

Anonymkode: a12ba...7e1

Hva er problemet da?

Anonymkode: f597e...666

Alle stresser før man skal reise (eller, de fleste). Spesielt kan det være skummelt å være den eneste voksne. Men dere reiser på charter, sønnen din er stor og alt er lagt opp til at dere bare møter på flyplassen tidsnok. Dette kommer til å gå så bra, skal du se. 

Men nå er det DITT ansvar å gi gutten din en fin ferie og fra nå er det fake it till you make it som gjelder! Nå er det ikke deg og dine følelser som er viktige. 

God tur og god ferie🏖🕶☀️👙

Anonymkode: bdd0b...9a3

Annonse

Anonym bruker skrev (På 26.6.2023 den 13.42):

Dette ga jo ingen mening! Først ber hun om råd til å avbestille turen,å senare skriver hun at hun ikke har noe valg de må reise. Hvis dere mååå reise hvorfor ber du om råd til å avbestille turen da??

Anonymkode: 8ee6a...256

Hun lurte vel på om hun kunne avbestille og få pengene igjen, det kan du ikke rett før avreise.

Anonymkode: 08b2a...50e

For noen måneder siden ville hun avbestille fordi barnets far også hadde planer om å ta gutten med på ferie, og den ville bli lengre og bedre og morsommere, derfor kunne hun like godt drite i det hele og bli hjemme ... ikke noe av dette er rasjonelt. 

Anonymkode: 1a912...2d0

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

For noen måneder siden ville hun avbestille fordi barnets far også hadde planer om å ta gutten med på ferie, og den ville bli lengre og bedre og morsommere, derfor kunne hun like godt drite i det hele og bli hjemme ... ikke noe av dette er rasjonelt. 

Anonymkode: 1a912...2d0

La nå tråden dø ut! 

Anonymkode: bdd0b...9a3

Nyter ferien og vi har det fint sammen ❤️🌞

Velger å ignore litt meninger om at jeg ikke bør ha barn og ikke burde ha med barn på ferie. Sårer. 

Logget av her i ferien og nyter. Dagene går alt for fort 😅 Ha en fin dag 🌺

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Velger å ignore litt meninger om at jeg ikke bør ha barn og ikke burde ha med barn på ferie. Sårer. 

Så bra. Håper du klarer å ta deg sammen resten av ferien også

Anonymkode: cea61...395

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så hyggelig å høre! 😀

Anonymkode: d0896...d1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...