Gå til innhold

Kunne du lagt ut bilde av deg i bikini? Hvis nei, hva tenker du hvis andre legger ut bilde av seg sjøl i bikini?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne jo, men jeg ser ikke koen grunn til å gjøre det. Hva jeg tenker om andre som legger ut bilde av seg selv i bikini kommer helt an på hvorfor de leĝger ut bildet.

Anonymkode: cd707...6f8

Jeg har lagt ut flere bilder på meg selv i bikini. Mange ser ut til å like det også. 😊

Hva jeg tenker om andre som gjør det varierer. Mange ganger tenker jeg at "hun var ikke helt heldig med fargene", eller at "hun kunne ha funnet en bedre stil". Noen ganger tenker jeg til og med at det var modig gjort å legge ut akkurat det bildet.

(Sjekker så jeg er anonym denne gangen)

Anonymkode: 6bf4c...9ba

Nei. Jeg er ganske kritisk til hva jeg legger ut på nett.

Tenker i grunn ikke over hva andre legger ut.. Heller ikke bikinibilder.

Anonymkode: 369d4...e98

Annonse

Jeg bruker aldri bikini og har selvsagt ikke bilder av det. 

Hva jeg tenker om andres bikinibilder kommer helt an på grunnen til at de blir lagt ut. Er det fra en varm sommerdag hvor det er et naturlig plagg syns jeg at de er heldige som er så trygge i seg selv, er det i en kunstig setting hvor man kan mistenke at det er for å få ros så smiler jeg litt i skjegget. Uansett bruker jeg ikke mye energi på det. 

Anonymkode: 49dc6...4b9

Jeg tenker de er enklere møblert og usikre på seg selv. Selvopptatte og trenger bekreftelse eller noe. Det finnes liksom ingen grunn til å skulle legge ut et bilde av seg selv i bikini ellers. 

Anonymkode: 8e074...c57

Nei. Fordi eg skjønner ikkje kva eit bilde av meg i bikini har å gjere på nett. Tenker at andre må få gjere som dei vil, og så spørs det jo litt på settinga i bildet. Om det kun er av seg sjølv i bikini, så tenker eg det fort er for å vise seg fram og få «wow for ein kropp»-kommentarar.
Hadde uansett type kropp ikkje vore komfortabel med å ha så lettkledde bilder av meg som både kollegaer, svigers og heile vennelista på Insta eller facebook kan sjå.

Anonymkode: 302c4...32f

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har lagt ut flere bilder på meg selv i bikini. Mange ser ut til å like det også. 😊

Hva jeg tenker om andre som gjør det varierer. Mange ganger tenker jeg at "hun var ikke helt heldig med fargene", eller at "hun kunne ha funnet en bedre stil". Noen ganger tenker jeg til og med at det var modig gjort å legge ut akkurat det bildet.

😝

Sjarmtroll

Anonymkode: 4e667...3e4

Nei, og av en million forskjellige grunner. Om andre som legger ut bilde i bikini tenker jeg 1) hun har ikke noe fin kropp og 2) hun er litt enkel i hodet som legger ut slike bilder. 

Anonymkode: b6fec...a05

Nei. 

Jeg tenker at andre som legger ut bilde av seg selv i bikini lever i en digital verden som eksisterte for 10 år siden. Ikke fulgt med i timen, med andre ord. 

Anonymkode: 7e627...2f2

Nei. Jeg har på meg bikini ved to anledninger: når jeg soler meg på stranda og når jeg soler meg på verandaen. Jeg kan ikke tenke meg et eneste menneske i hele verden som synes det er interessant at jeg soler meg på stranda eller verandaen, så da legger jeg ikke ut bilde av det heller. 
Tilsvarende, når andre legger ut bilde av seg selv i bikini, så tenker jeg at dette er et ytterst lite interessant menneske som bare trengte et påskudd til å gjøre seg deilig på SoMe.

Anonymkode: 9774d...242

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Aldri tenkt tanken på at du kanskje får noen likes på en shady side også, hvor bildet kan bli misbrukt? 

Det nærmeste et bikinibilde jeg har kommet å legge ut, er et hvor jeg har på knelang shorts og bh og bildet er tatt bakfra. Dette var på ei strand i Finnmark og jeg står med vann til midt på leggen. De to sekundene jeg orket å stå i ro måtte foreviges og deles 😅

Bryr meg katta hva andre gjør, jeg personlig har ikke noe behov for å legge ut "nakenbilder" i form av bikini som ofte skjuler mindre enn undertøy. 

Anonymkode: 8b661...775

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvis du ikke kunne lagt ut, hva er begrunnelsen?

Hva tenker du dersom andre legger ut? 

Anonymkode: 87a86...413

Jeg går i bikini og jeg er fornøyd med kroppen min, er passe trent og slank. Jeg legger ikke ut bilder i bikini verken av meg eller barna fordi jeg ønsker ikke å dele bilder hvor vi er lettkledde på nettet, man vet aldri hvor de kan havne og hva de kan bli brukt til.

Anonymkode: 13bb8...bea

Helt alvorlig kan jeg ikke begripe hvorfor folk legger ut bolde av seg selv i bikini. Jeg er ikke sky eller flau, går gjerne i bikini, er fornøyd med kroppen min og har litt sånn DNT-forhold til kropp (altså at det ikke er så «farlig») Men jeg kan altså bare ikke forstå hvorfor man må legge ut bilder av den. 

Anonymkode: 1d81e...4fb

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei, og av en million forskjellige grunner. Om andre som legger ut bilde i bikini tenker jeg 1) hun har ikke noe fin kropp og 2) hun er litt enkel i hodet som legger ut slike bilder. 

Hvorfor synes du ikke folk har fine kropper?!

Anonymkode: d5245...413

Nei, det hadde jeg aldri gjort!!!

Om de som gjør det, tenker jeg at de er ute etter oppmerksomhet. Vise seg fram, og få skryt for kroppen sin osv. 

Anonymkode: 0845a...da6

Det kunne jeg godt gjort. Driver ikke med posering, men det er et stort tankekors at mange kvinner kun lar seg avbilde fra knea og ned på sommerbilder. Mao så mener jeg at kropp i en dagligdags setting fint kan tåle å bli avbildet, selv med strekkmerker, kilo ekstra og cellulitter. Tror det er fint for barn og barnebarn å se at kvinner i alle aldre, tør være med på bilder.

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor synes du ikke folk har fine kropper?!

Anonymkode: d5245...413

Hvorfor? De har det bare ikke. Det er svært få mennesker som har fine nok kropper til å gå i bikini altså. Når jeg er på stranden ser jeg kanskje en eller to, og da gjerne veldig unge kvinner. Resten av oss er for tykke, feil proporsjoner, fett på magen, skrukkete hud, cellulitter osv.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor? De har det bare ikke. Det er svært få mennesker som har fine nok kropper til å gå i bikini altså. Når jeg er på stranden ser jeg kanskje en eller to, og da gjerne veldig unge kvinner. Resten av oss er for tykke, feil proporsjoner, fett på magen, skrukkete hud, cellulitter osv.

Det er faktisk helt sykt. Feil proposjoner? Nå må du jobbe litt med skallen din. 

En kropp en helt riktig når den fungerer. Du kan ta på bikini (eller ikke 🤭), gå til vannet og svømme i vannet. Alt det tullet om hvordan det burde se ut er bare noe du har blitt foret med fra ett eller annet sted. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men de færreste går nok på stranden for at du skal ha noe pent å se på. De fleste er på stranden for å nyte sol, varme og bading. Da passer det fint å gå i bikini, ellerr eventuelt uten.

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Men de færreste går nok på stranden for at du skal ha noe pent å se på. De fleste er på stranden for å nyte sol, varme og bading. Da passer det fint å gå i bikini, ellerr eventuelt uten.

Jada, men nå spurte jo hi om hva man tenker om andre som legger ut bilde i bikini, og dette er hva jeg tenker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...