Gå til innhold

Leser du journalen fra psykolog/psykiater ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Takk for svar. Kjenner du deg/det alltid igjen når du leser?

Anonymkode: 71159...98f

Jeg gjorde det, og angret. Kjente meg ikke igjen i det som ble skrevet og det inntrykket psykolog hadde av meg. Jeg visste jo at hun var et forferdelig nenneske (eide ikke empati og sa rett ut slemme ting, va meg slutte å gråte så hun fikk gjort jobben sin osv), men at hun var så dårlig psykolog også. Jeg ble mye sykere av å gå til henne, hun prøvde å gi meg all verdens diagnoser og karakterisistikker. Men problemer mitt var bare angst og depresjon pga utbrenthet. 

Går det an å få slettet det hun har skrevet? 

Anonymkode: 5b492...082

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Jeg gjorde det, og angret. Kjente meg ikke igjen i det som ble skrevet og det inntrykket psykolog hadde av meg. Jeg visste jo at hun var et forferdelig nenneske (eide ikke empati og sa rett ut slemme ting, va meg slutte å gråte så hun fikk gjort jobben sin osv), men at hun var så dårlig psykolog også. Jeg ble mye sykere av å gå til henne, hun prøvde å gi meg all verdens diagnoser og karakterisistikker. Men problemer mitt var bare angst og depresjon pga utbrenthet. 

Går det an å få slettet det hun har skrevet? 

Så synd at du opplevde det! 

du kan ikke få det slettet, men de kan opprette ett dokument hvor de retter opp i de feilene som er skrevet 

Anonymkode: 9cd67...f03

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så synd at du opplevde det! 

du kan ikke få det slettet, men de kan opprette ett dokument hvor de retter opp i de feilene som er skrevet 

Men da må jeg til henne igjen? Må jo rette i mye da, og bare måten hun beskrev meg på, hvordan jeg satt der og oppførte meg. Var grusomt å lese. Gråt er tydeligvis et symptom på alvorlig personlighetsforstyrrelse i hennes hode. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Men da må jeg til henne igjen? Må jo rette i mye da, og bare måten hun beskrev meg på, hvordan jeg satt der og oppførte meg. Var grusomt å lese. Gråt er tydeligvis et symptom på alvorlig personlighetsforstyrrelse i hennes hode. 

Da ville jeg snakket med leder der hun jobbet og gjort oppmerksom på disse tingene. Er hun så skakkjørt så må noen andre der ta tak 

Ja, det gjør jeg, rett og slett fordi jeg er nysgjerrig og synes det er interessant å lese om seg selv på den måten. Jeg kjenner meg igjen i det som står det, så det er ikke ubehagelig på noen måte.

Anonymkode: 5f746...a9e

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er det vi mener. Journalen på helsenorge.no 

HI

Hmm, jeg har ingen journal jeg kan se på helsenorge, kan bare se epikriser fra besøk på poliklinikk og legevakt, ingenting annet.

Anonymkode: fbb0e...5dc

Annonse

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor ?

Hvorfor ikke?

Det er vel kun offentlig behandler man kan lese journalen til,  ikke privat?

Er du så dårlig i norsk? Du kan ikke "lese journalen til offentlig behandler", men du kan lese din journal, skrevet av ulike behandlere.

Anonymkode: eeae4...cbd

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du så dårlig i norsk? Du kan ikke "lese journalen til offentlig behandler", men du kan lese din journal, skrevet av ulike behandlere.

Anonymkode: eeae4...cbd

Du skjønte nok hva hn mente, hvis du legger godvilja til. 😊

Anonymkode: d1021...951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...