Gå til innhold

Kjendiser - kjoler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hvem SE er. Kan med stolthet si, jeg er for gammel til å følge influensere og lese blogg. Har egentlig alltid vært for intellektuell... Egentlig er jeg litt flau av å være her også, men dere gir meg en god latter. 

Anonymkode: e98b4...30e

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det er jo 90% byTiMo og Stella Nova. 😉

Anonymkode: dc2af...d04

Vet ikke om du mener det trekker fra kjolene eller det motsatte, og jeg aner ikke hvor hun har kjoler fra, men hun er den eneste "kjendisen" jeg har lagt merke til at har utelukkende kjoler jeg gjerne hadde hatt selv (fant også ut at vi har en kjole felles, faktisk).

Annonse

Syns mange var fine, men fikk ingen klare favoritter her. Vita og Wanda var stilige, og Spetalensøsknene er stort sett alltid det. Jeg syns også at Maria Mena og Durek var fine selv om siste var mest kul. Også Arian Engebø fordi det er noe jeg ville valgt selv - med andre smykker +

De jeg stusset litt ved var Jan Thomas og Leah Behn. Kjolen hennes var helt okay, men hun er for ung til den stilen syns jeg.

Endret av ReneRene
sug lut skrev (39 minutter siden):

Vet ikke om du mener det trekker fra kjolene eller det motsatte, og jeg aner ikke hvor hun har kjoler fra, men hun er den eneste "kjendisen" jeg har lagt merke til at har utelukkende kjoler jeg gjerne hadde hatt selv (fant også ut at vi har en kjole felles, faktisk).

Poenget mitt er bare at hun nesten utelukkende kler seg i kjoler fra de to merkene (i alle fall ifølge Instagram-feeden hennes), så det er veldig enkelt å finne kjolene hennes. Sjøl om hun ikke står bak designet. Det gjør sjelden disse kjendisene uansett. 

(Jeg har også en del felles kjoler med dama, så jeg er enig i at smaken hennes er god. 😉

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er vel ikke annerledes enn at "alle" pensjonerte idrettsutøvere skal designe treningstøy.

Kari Traa, Dæhlie og Ulvang-sokk med størst suksess kanskje, men mange har prøvd seg

Anonymkode: 48353...7f0

Det er vel en forskjell på å selge brukt tøy og drive i klesbransjen?

Eller er det ikke det tråden handler om? At bloggerne selger sine brukte klær?

Kanskje jeg som ikke skjønte tråden? 🤔

Anonymkode: 8e8ce...da1

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Influenserne designer kjoler, det er ikke snakk om brukt tøy.

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Poenget mitt er bare at hun nesten utelukkende kler seg i kjoler fra de to merkene (i alle fall ifølge Instagram-feeden hennes), så det er veldig enkelt å finne kjolene hennes. Sjøl om hun ikke står bak designet. Det gjør sjelden disse kjendisene uansett. 

(Jeg har også en del felles kjoler med dama, så jeg er enig i at smaken hennes er god. 😉

Jeg trodde det var snakk om å selge ut brukt, så vi har visst snakket forbi hverandre her. Men kjolene er fortsatt strålende! 

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Vet ikke hvem SE er. Kan med stolthet si, jeg er for gammel til å følge influensere og lese blogg. Har egentlig alltid vært for intellektuell... Egentlig er jeg litt flau av å være her også, men dere gir meg en god latter. 

Så søtt. 

Anonymkode: f8615...235

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du har skjønt det. De andre har ikke

Anonymkode: 48f8e...4ca

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er vel ikke annerledes enn at "alle" pensjonerte idrettsutøvere skal designe treningstøy.

Kari Traa, Dæhlie og Ulvang-sokk med størst suksess kanskje, men mange har prøvd seg

Ja... stemmer 🙈

Tante Hufsa skrev (7 timer siden):

Hjelp en gammel dame. Hvor er det de selger kjolene?

Hilsen kjoledame 48 år. 

PS: Ikke hørt om disse en gang heller jeg. 😂

Leste akkurat en nyhetssak om dette. Influenserne har egne kolleksjoner som de selger via en "happening", en slags fest, og en livesending derfra. Blir det noen igjen selges de på nettsiden til de de har samarbeidet med når de har utarbeidet kolleksjonen. Den artikkelen jeg leste var om Martine Lunde som lager kolleksjoner sammen med Koutore. De selger som hakka møkk.

https://kouture.no/collections/martine-lunde-x-kouture

Men nå sier plutselig hi at hun snakker om brukte kjoler, men det hørtes ikke sånn ut i hovedinnlegget når hun skrev at kjolene gikk opp til str 40...

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Leste akkurat en nyhetssak om dette. Influenserne har egne kolleksjoner som de selger via en "happening", en slags fest, og en livesending derfra. Blir det noen igjen selges de på nettsiden til de de har samarbeidet med når de har utarbeidet kolleksjonen. Den artikkelen jeg leste var om Martine Lunde som lager kolleksjoner sammen med Koutore. De selger som hakka møkk.

https://kouture.no/collections/martine-lunde-x-kouture

Men nå sier plutselig hi at hun snakker om brukte kjoler, men det hørtes ikke sånn ut i hovedinnlegget når hun skrev at kjolene gikk opp til str 40...

Nei. Jeg har aldri snakket om brukte kjoler. 

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Virker som alle bloggere skal selge klær..

Hva syns dere om Sara Emilie sine kjoler? Jeg syns de er skikkelig tantete/kjerring..

Martine Lunde har noen fine kjoler, men går bare opp til str.40 og pris er 2-4000 kr. Innafor? 

Hva syns du ?

Selger de brukt eller designer de selv? Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til her. 

Anonymkode: f8615...235

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det er veldig imponerende at du har klart å bli så gammel. Ikke rart du er stolt. 

Anonymkode: 2365c...3ed

ReneRene skrev (19 timer siden):

Syns mange var fine, men fikk ingen klare favoritter her. Vita og Wanda var stilige, og Spetalensøsknene er stort sett alltid det. Jeg syns også at Maria Mena og Durek var fine selv om siste var mest kul. Også Arian Engebø fordi det er noe jeg ville valgt selv - med andre smykker +

De jeg stusset litt ved var Jan Thomas og Leah Behn. Kjolen hennes var helt okay, men hun er for ung til den stilen syns jeg.

Det er snakk om influensere som designer og selger egne klær…

Anonymkode: d474e...809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...