Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #26 Skrevet 21. juni 2023 Kanskje ikke i norsk standard, men hva definerer kjærlighet? Dama er kul, vakker og morsom. Han er den han er. Virker snill, er yngre. Anonymkode: 9da77...28a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #27 Skrevet 21. juni 2023 Kjærlighet kan være så mangt. Det å møte et empatisk, morsomt og snilt menneske fra et rikt land, som vil løfte deg opp og bære deg på sine hender, kan godt bli en form for kjærlighet. Det starter kanskje med takknemlighet, men man kan bli veldig glad i sin redningsmann. Kanskje ikke helt den kjærligheten mellom to likeverdige personer som vi kjenner fra Norge, men likevel en form for kjærlighet Anonymkode: 97dec...08f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #28 Skrevet 21. juni 2023 ReneRene skrev (22 minutter siden): Jeg har ikke sett noe til at hun er grenseløs. Jeg ser ei pen dame med en uimotståelig sans for humor. Hun sier også endel ting som tyder på at hun reflektere ganske mye- noe jeg liker da. Da hun sa at hvis du lar en mann gjøre som han vil, så vil han gjøre det du vil, så hadde hun et veldig godt poeng. Du har jo knapt sett de da men.... Anonymkode: 962d7...1a5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #29 Skrevet 21. juni 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Kjærlighet kan være så mangt. Det å møte et empatisk, morsomt og snilt menneske fra et rikt land, som vil løfte deg opp og bære deg på sine hender, kan godt bli en form for kjærlighet. Det starter kanskje med takknemlighet, men man kan bli veldig glad i sin redningsmann. Kanskje ikke helt den kjærligheten mellom to likeverdige personer som vi kjenner fra Norge, men likevel en form for kjærlighet Anonymkode: 97dec...08f Nettopp. Vi er litt indoktrinert i dette landet, kun en form for kjærlighet som er gjeldende. Trenger ikke så strenge regler i rettsvesen, for folket dømmer i vei på egenhand. Anonymkode: 81d9f...16a
ReneRene Skrevet 21. juni 2023 #30 Skrevet 21. juni 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Du har jo knapt sett de da men.... Anonymkode: 962d7...1a5 Ja? Men det er fremdeles nok til at jeg har dannet meg det inntrykket.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #31 Skrevet 21. juni 2023 ReneRene skrev (1 time siden): Jeg har ikke sett noe til at hun er grenseløs. Jeg ser ei pen dame med en uimotståelig sans for humor. Hun sier også endel ting som tyder på at hun reflektere ganske mye- noe jeg liker da. Da hun sa at hvis du lar en mann gjøre som han vil, så vil han gjøre det du vil, så hadde hun et veldig godt poeng. Det overrasker meg ikke at du liker henne. Anonymkode: 27a4a...7dd
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #32 Skrevet 21. juni 2023 Jeg har selv forelsket meg i en mye yngre mann fra et annet land. Heldigvis fikk han komme til Norge og UDI trodde på vår kjærlighet. Vi lever godt sammen og har barn i dag. Jeg synes ikke UDI skal få lov til å bestemme hva som er kjærlighet eller ikke. De er gift og det bør være nok. Anonymkode: cac1c...e21
ReneRene Skrevet 21. juni 2023 #33 Skrevet 21. juni 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Det overrasker meg ikke at du liker henne. Anonymkode: 27a4a...7dd Det er bra 🙂
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #34 Skrevet 21. juni 2023 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg har selv forelsket meg i en mye yngre mann fra et annet land. Heldigvis fikk han komme til Norge og UDI trodde på vår kjærlighet. Vi lever godt sammen og har barn i dag. Jeg synes ikke UDI skal få lov til å bestemme hva som er kjærlighet eller ikke. De er gift og det bør være nok. Anonymkode: cac1c...e21 Men han er garantert ikke 40 år yngre enn deg. Jeg har venninner som har funnet menn i utlandet, helt tilfeldig, hvor det oppstår kjærlighet. Og det er fint! Men det er ikke til å unngå at maaaaange bruker eldre damer som er underernært på kjærlighet til å komme seg til ett bedre land. Anonymkode: ee7dd...094
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #35 Skrevet 21. juni 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Er det gjensidig kjærlighet der? Anonymkode: 0943e...33a Eh, hvem?? Anonymkode: 54768...aea
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #36 Skrevet 21. juni 2023 Fra hennes side ja. Han hadde vel ikke jobb og bodde i en bitte liten dårlig leilighet. Han var åpen om å ha lite penger. Han virker jo hyggelig, men bedagelig å lite intressert i å få seg jobb. Så greit å være sammen med ei eldre sprudlende flott dame som forsørger han. Han slipper også å bekymre seg for baby. Anonymkode: ed672...6b5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #37 Skrevet 21. juni 2023 Absolutt ikke!! Hun vil ha en ung elsker, og han vil ha et bedre liv i Norge. Anonymkode: a5e07...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå