Gå til innhold

Ville dere ha etterspurt hvor de er i prosessen?

Anbefalte innlegg

Har søkt på stilling og ble egentlig forespeilet da jeg ringte om info at de gjerne ville ha meg. Har vært på intervju for litt over en uke siden. Ble også sagt at ting må på plass før 1. juli pga at en evt oppsigelse må på plass innen da. Så det begynner å haste litt for min del. Jeg har fortsatt ikke hørt noe. Hadde dere ringt og spurt om hvordan ting ligger ann? Evt når?

Anonymkode: 0fd86...639

Fortsetter under...

Jeg ville spurt mot slutten av dagen i mandag neste uke, hvis du ikke har hørt noe innen da. Oppsigelse må leveres senest fredag 30. juni hvis juli skal være del av oppsigelsestiden.

Du trenger tid til å vurdere et eventuelt tilbud og evt. forhandle om lønn og vilkår.

Anonymkode: f3012...a1e

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Hadde ikke ringt. Det har bare gått litt over 1 uke. Har du ikke hørt noe innen de neste 14 dagene. Da kan du ta kontakt med dem 

Anonymkode: c94f0...fe6

De må ha ting klart innen 1. juli. Så 14 dager er i seneste laget. 

hi

Annonse

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Jeg ville spurt mot slutten av dagen i mandag neste uke, hvis du ikke har hørt noe innen da. Oppsigelse må leveres senest fredag 30. juni hvis juli skal være del av oppsigelsestiden.

Du trenger tid til å vurdere et eventuelt tilbud og evt. forhandle om lønn og vilkår.

Anonymkode: f3012...a1e

Ja, er det jeg tenker på også. Må ha litt tid til å vurdere tilbudet og evt forhandle. 

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...