Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Har en sønn som vokser og appetitten har skutt i været. Han "liker ingen ting" og det blir veldig ensformig. Hadde ikke jeg satt ned foten hadde han levd på baguetter med nugatti, bare for å vise hva han selv foretrekker. Har dere tips til næringsrike mellommåltider og snacks (feks om vi skal kose oss, på stranda el.l så er det uaktuelt mes 8 uker med potetgull og smågodte nå). Middag, frokost osv er ok. Men mer det ekstra jeg sliter med. Når han er sulten mellom lunsj og middag pga 2 timer fotballsparking. Eller når vi ser film i regnet og jeg ikke kjøper godteri fordi det blir for mye av det gode. Takk 😊 Anonymkode: f99f9...adf
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Smoothie, frukt/bær i skål/beger med litt vaniljesaus/kesam over, nøtter, oppskåret grønnsaker osv. Min erfaring er at om jeg setter slikt fram, uten å si så mye, så spiser de det. Begynner jeg å spørre vil de kanskje ikke ha. Anonymkode: 03d7a...654
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 Smoothie med youghurt og korn/granola Anonymkode: 91aef...033
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Oppskåret frukt, smoothie, yoghurt, nøtter, bær, babybel ost, mozarella ostestenger, toast, ristet brød, salater, grov pastasalat med ost og skinke feks om han ikke er glad i grønt. Til film, grønnsaksstenger med rømmedip. Pop corn er minst usunt da. Anonymkode: 68732...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå