Gå til innhold

Når sluttet dine på SFO?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine bor heldigvis i Oslo og går på Aks i stedet for sfo. Her er ikke de ansatte håpløse, Aks er ikke bare oppbevaring, og barna liker å gå der. De har Aks klubb til og med for 6. klasse. Det er tusen ganger bedre enn at de henger hjemme, spiser tull og ser på skjerm. Men det forutsetter jo at det er voksne ledere som gidder gjøre annet enn å glo på mobilen sin.

Anonymkode: 75b3b...fa9

Annonse

Min måtte slutte nå på våren i 3.klasse, til tårer og fortvilelse. Jeg har ikke lenger penger til avgiften, og det måtte bli sånn. Nå har hun det greit hjemme også, men hun likte seg godt på sfo sammen med venner og hyggelige voksne. 

Anonymkode: 53880...5ae

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Gikk ut fjerde klasse og kjedet seg ikke en dag. Men vi hadde sfo-ansatte som virket, da. Du skulle kanskje prøve det?

Anonymkode: 7a2a1...739

Nå er det vel ikke HI som er ansatt på SFO, så hun får kanskje ikke gjort så mye med det...

Eldste gikk ut 3.klasse, det samme gjorde mellomste. Yngste som skal opp i 5.klasse nå slutta ved covid for da endte mannen på hjemmekontor har hatt det siden

Anonymkode: 83895...31c

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nå er det vel ikke HI som er ansatt på SFO, så hun får kanskje ikke gjort så mye med det...

Eldste gikk ut 3.klasse, det samme gjorde mellomste. Yngste som skal opp i 5.klasse nå slutta ved covid for da endte mannen på hjemmekontor har hatt det siden

Anonymkode: 83895...31c

Det er jo akkurat hi som jobber på SFO…

Anonymkode: 7a2a1...739

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Mine bor heldigvis i Oslo og går på Aks i stedet for sfo. Her er ikke de ansatte håpløse, Aks er ikke bare oppbevaring, og barna liker å gå der. De har Aks klubb til og med for 6. klasse. Det er tusen ganger bedre enn at de henger hjemme, spiser tull og ser på skjerm. Men det forutsetter jo at det er voksne ledere som gidder gjøre annet enn å glo på mobilen sin.

Anonymkode: 75b3b...fa9

Samme her, vårt barn, og hele hennes klasse, gikk til og med 4. AKS var helt supert, lek og læring. 

Anonymkode: 39f9f...ef4

Annonse

Han sluttet mudt i 2 klasse. Ingen av vennene fra nabolaget gikk på SFO, så han ville heller være med de. Flere foreldre i turnus eller offshore jobber, så det var alltid minst en av foreldrene hjemme den dagen de sluttet tidlig. 

Anonymkode: 3b379...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...