Gå til innhold

Dere som har vært på sunwinghoteller - får man håndkle som kan brukes ved poolen, eller tar man med hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Finner ikke svar på sidene deres. 

Anonymkode: 484f4...4e4

Ofte er det håndklær tilgjengelig , men det er lurt å ta med noe hjemmefra også . Til stranden feks.

mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Ofte er det håndklær tilgjengelig , men det er lurt å ta med noe hjemmefra også . Til stranden feks.

Ok. Bare tenkte på om vi slapp å bruke plass i kofferten på det. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Bare tenkte på om vi slapp å bruke plass i kofferten på det. 

Vi pleier å pakke med oss sånne tynne håndklær. De tørker på no time og tar liten plass. Det er ikke alle hotell som liker at man tar med håndklær på stranden og særlig ikke strender utenfor hotellet. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Vi pleier å pakke med oss sånne tynne håndklær. De tørker på no time og tar liten plass. Det er ikke alle hotell som liker at man tar med håndklær på stranden og særlig ikke strender utenfor hotellet. 

Takk for tips! Det skal jeg se om jeg rekker å få tak i før vi drar. 

Annonse

Takk for tips! Det skal jeg se om jeg rekker å få tak i før vi drar. 

Hvis ikke så selger de sånne tynne håndklær overalt på typiske turist steder i syden. Ikke var det spesielt dyrt heller.😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Hvis ikke så selger de sånne tynne håndklær overalt på typiske turist steder i syden. Ikke var det spesielt dyrt heller.😊

Godt tips!

Godt tips!

Da kan du eventuelt sjekke hvilke regler deres hotell har rundt dette. Når jeg var i Parga forrige gang kjøpte jeg et skikkelig fint sånn håndkle. Det pakker jeg med meg i år. Det er så tynt at jeg lett får det i veska og har dessuten også brukt det som sarong og sjal når jeg gikk inn i en kirke😊😊

Kjøper strandhåndkle i syden.

De selger store håndklær med div motiver til turister for en grei penge. Tar de med hjem også fortsetter ungene å bruke de på strand, i basseng og på skolen til de er oppbrukt. Veldig greit, gidder ikke sende med dyre håndklær til svømmehaller og gymsaler, da bruker vi de rimelige syden-håndklærne.

Motivene har utviklet seg fra prinsenner og mikke mus, til spiderman og enhjøringer og til slutt solnedganger og ananaser ettersom ungene har vokst til.

Anonymkode: d31c3...0fb

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kjøper strandhåndkle i syden.

De selger store håndklær med div motiver til turister for en grei penge. Tar de med hjem også fortsetter ungene å bruke de på strand, i basseng og på skolen til de er oppbrukt. Veldig greit, gidder ikke sende med dyre håndklær til svømmehaller og gymsaler, da bruker vi de rimelige syden-håndklærne.

Motivene har utviklet seg fra prinsenner og mikke mus, til spiderman og enhjøringer og til slutt solnedganger og ananaser ettersom ungene har vokst til.

Anonymkode: d31c3...0fb

Jeg tror vi også satser på det, ja!

På alle sunwing all inclusive hotellet vi har vært på, då er det håndkle ttil solseng/bading, og de kan byttes ut mot et tillegg.

Har aldri dratt på det da det er nok ting å ha med seg

Anonymkode: 97d02...494

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

På alle sunwing all inclusive hotellet vi har vært på, då er det håndkle ttil solseng/bading, og de kan byttes ut mot et tillegg.

Har aldri dratt på det da det er nok ting å ha med seg

Anonymkode: 97d02...494

Takk! Tenker vi ikke tar med på vei ned, og heller kjøper der, hvis vi ikke får håndklær som kan brukes på stranden også.

Annonse

Har ikke hatt med eller kjøpt håndkle til hverken pool eller strand i syden på mange, mange år. De fleste hoteller har det. (Noen mot depositum). Deilig å få nytt håndkle etter noen dager også da håndkle er fullt av sand og salt👍

Anonymkode: 1549d...197

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Til poolen faktisk? Hva er galt med bassenget?

Anonymkode: 78cf6...993

Jeg er ikke norsk, og var usikker på om det heter bassengen eller bassenget. Så da valgte jeg å skrive poolen, for ikke å få tyn. Takk for opplæringen. Du må være et meget godt menneske!

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Til poolen faktisk? Hva er galt med bassenget?

Er du seriøs?

Kaller det alltid for pool. Visste ikke at jeg burde si basseng. 
Men skjønte du hva jeg mente når jeg skrev pool?

Jeg er ikke norsk, og var usikker på om det heter bassengen eller bassenget. Så da valgte jeg å skrive poolen, for ikke å få tyn. Takk for opplæringen. Du må være et meget godt menneske!

Da er du absolutt unnskyldt! Men du var ikke den eneste 😊 

Er du seriøs?

Kaller det alltid for pool. Visste ikke at jeg burde si basseng. 
Men skjønte du hva jeg mente når jeg skrev pool?

Skjønte absolutt hva du mener, men skjønner ikke poenget med kaste rundt seg med fremmedord når man har helt greie ord på norsk. Så lenge man er norsk da 😊

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Skjønte absolutt hva du mener, men skjønner ikke poenget med kaste rundt seg med fremmedord når man har helt greie ord på norsk. Så lenge man er norsk da 😊

Basseng er fransk da....

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Da beklager jeg så meget. Er faktisk ikke norsk. Kommer fra et land der man kan si både bassäng og pool. Ingen som hadde reagert på hverken det ene eller det andre. 

Du, det går virkelig helt fint! Klarte bare ikke å la være å kommentere. Her jeg bor er det ikke vanlig å bruke «pool», her ville man nok bli tatt for å være litt snobbete eller prøve å virke kul. Men skjønner at jeg ble oppfattet som litt nebbete der, beklager det!

Du, det går virkelig helt fint! Klarte bare ikke å la være å kommentere. Her jeg bor er det ikke vanlig å bruke «pool», her ville man nok bli tatt for å være litt snobbete eller prøve å virke kul. Men skjønner at jeg ble oppfattet som litt nebbete der, beklager det!

Null stess!

👍🙂

Dere får strandhåndklær på Sunwing og O.B.C hoteller med Ving. Store og fine!

Det beste er at man bytter inn håndkleet hver dag om det er bløtt, skittent eller bare vil bytte. Som regel mellom 9 og 11.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...