Gå til innhold

Tett luft på soverommet

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

På sikt hadde jeg flyttet. På kort sikt hatt åpen dør fra soverom til andre rom og hatt vinduene åpne på annen fasade.

Anonymkode: ba269...107

Ja det vurderes. Bodd her i mange år, men 3 av de har blitt skilt siden corona, og det var da de begynte å samle seg. De sjarmerende single på 50+😵‍💫 og han som ikke får det han ønsker av kona 🥴

Vært ille noen uker pga knallvær. Ikke sett de i det siste pga regn og overskyet. Men tenker jeg får være modig nok til å gå og snakke med de, på en hyggelig måte, og håpe de blir flaue over at de høres så godt 🙈

Anonymkode: 60be0...fe3

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ja det vurderes. Bodd her i mange år, men 3 av de har blitt skilt siden corona, og det var da de begynte å samle seg. De sjarmerende single på 50+😵‍💫 og han som ikke får det han ønsker av kona 🥴

Vært ille noen uker pga knallvær. Ikke sett de i det siste pga regn og overskyet. Men tenker jeg får være modig nok til å gå og snakke med de, på en hyggelig måte, og håpe de blir flaue over at de høres så godt 🙈

Anonymkode: 60be0...fe3

Ta lydopptak og spill det av høyt neste gang de setter seg til, så de kan høre seg selv....neida, bare tuller, men fristende ville det vært.

Anonymkode: 9c310...a81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...