Anonym bruker Skrevet 20. juni 2023 #26 Del Skrevet 20. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men da lyver man. Å gi komplimenter når man ikke mener det er løgn. Da tror jo vedkommende at du liker det du komplimenterer. Mer feil får det ikke blitt. Jeg vil ikke ha falske pity komplimenter, kun ektemente sånn at man vet en kan ta de til seg. Anonymkode: db9db...94c Nei, man kan faktisk like noe uten å ville ha det selv. Jeg synes f.eks. en kollega av meg har skikkelig kul klesstil som virkelig kler henne både med tanke på utseende og personlighet, men som ikke er noe jeg ville brukt selv likevel. Eller min svigerinne som har en utrolig kul lampe, men som jeg likevel ikke ville valgt selv., osv. Ens personlige smak og stil utelukker på ingen måte at man kan synes andre ting er fine, kule, morsomme osv., og da er man ærlig når man gir slike komplimenter. I forbindelse med HI sitt spørsmål så faller nok disse inn under kategorien der jeg rett og slett ikke liker dem, jeg synes de ble for urolige/mye, men det spiller jo uansett ikke noen rolle hva jeg synes så lenge HI selv liker dem. Anonymkode: 63b5f...f52 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441030-hva-synes-dere-om-disse-tallerknene/page/2/#findComment-149972158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå