Gå til innhold

Hva synes dere om disse tallerknene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

😄 skikkelig kule! Jeg misliker mønster på service ( se bort fra juleservise) men de der var fine! Jeg liker at maten er i fokus på tallerkenen uforstyrret av alt mønster og uromonenter. Det blir i mitt hode irriterende uryddig. Men de det var kule og mønsteret blir liksom prikken over i'n fordi det rammer fint inn istedenfor å klusse til. 👍

Endret av ReneRene
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Har lyst på nytt frokost/lunchservise til hverdags :)

https://royaldesign.no/kulinara-tallerken-23-cm

Anonymkode: 5c7de...d8e

Før jeg så disse, tenkte jeg at det må d være fint. Har til gode å se ett jeg ikke liker.. Men dette her likte jeg ikke. Men kult hvis du gjør det. 😊

Anonymkode: 2c883...a36

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

De var kule og morsomme synes jeg.

Ikke noe jeg ville valgt selv, men helt klart noe jeg ville gitt komplimenter for om jeg så det hos andre.

Moro at ikke alle kjøper det samme.

Anonymkode: fecc8...27c

Bare for å si at det du sa der var fader meg så bra, at du hadde gitt komplimenter fordi du så at d var kule og morsomme uten at det er din smak. Du burde vært mer smittsom enn omgangssyke! 

Eller..ikke du da. Men holdningen din. 

Endret av ReneRene
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har lyst på nytt frokost/lunchservise til hverdags :)

https://royaldesign.no/kulinara-tallerken-23-cm

Anonymkode: 5c7de...d8e

Helt ærlig så var de så stygge at jeg greier ikke tro på at disse er laget og at folk kjøper dem. Ikke etter 1980 hvertfall. 

Anonymkode: db9db...94c

ReneRene skrev (1 time siden):

Bare for å si at det du sa der var fader meg så bra, at du hadde gitt komplimenter fordi du så at d var kule og morsomme uten at det er din smak. Du burde vært mer smittsom enn omgangssyke! 

Du synes folk bør lyve mer??? Hvorfor?

Som med andre ting bør du la bær å kjøpe ting du egentlig ikke har behov for. Det serviset kommer du nok til å bli lei av om bare noen få år.  Hvis du vil ha noe "kult" så hold deg i hvertfal til bruktbutikkene.  Vi bør ikke kjøpe så mye nye ting. Miljøet har ikke godt av det.

Anonymkode: 2c718...c99

Annonse

ReneRene skrev (12 timer siden):

Den du siterer synes de er kule og morsomme. Hvor får du det fra at det ikke er .27c sin smak? At man ikke ville valgt det selv  betyr ikke at man ikke liker det. Spesielt å tolke "De var kule og morsomme" til at det ikke er vedkommendes smak. 

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

De var kule og morsomme synes jeg.

Ikke noe jeg ville valgt selv, men helt klart noe jeg ville gitt komplimenter for om jeg så det hos andre.

Moro at ikke alle kjøper det samme.

Anonymkode: b00ad...1dd

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Den du siterer synes de er kule og morsomme. Hvor får du det fra at det ikke er .27c sin smak? At man ikke ville valgt det selv  betyr ikke at man ikke liker det. Spesielt å tolke "De var kule og morsomme" til at det ikke er vedkommendes smak. 

Anonymkode: b00ad...1dd

Wtf Har du en dårlig dag eller? 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Veldig rart at dere tolker det som lyving...

Jeg synes de var morsomme og kule, jeg mener det, så om du hadde servert med lunsj på de tallekenene hadde jeg ment det når jeg sa til deg at jeg synes de var kule.

Det betyr ikke at jeg ville valgt de selv, for det ville jeg ikke. Men det hadde overhodet ikke vært noen løgn.

For å være ærlig, synes ikke jeg disse var fine. MEN hvilken rolle spiller det? Det er du, HI, som vurderer disse, og hvis DU liker dem så er det det viktigste. 

Likevel tør jeg tilføye at jeg er redd dette er servise man gjerne fort blir lei. Skal man ha et servise i mange år, så tror jeg det er lurt å velge noe som er nokså diskret og rolig i uttrykket. Men igjen: Mitt syn! 

Anonymkode: 0acb4...3d6

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Nei altså! Poenget her er at flere burde bli flinkere til å gi komplimenter til andre. Jeg likte heller ikke tallerkenen , men kunne sagt ;de var spreke, herlig fargerike, morsomme, festlige etc og ment hvert ord. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Nei altså! Poenget her er at flere burde bli flinkere til å gi komplimenter til andre. Jeg likte heller ikke tallerkenen , men kunne sagt ;de var spreke, herlig fargerike, morsomme, festlige etc og ment hvert ord. 

Men da lyver man. Å gi komplimenter når man ikke mener det er løgn. Da tror jo vedkommende at du liker det du komplimenterer. Mer feil får det ikke blitt. Jeg vil ikke ha falske pity komplimenter, kun ektemente sånn at man vet en kan ta de til seg.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men da lyver man. Å gi komplimenter når man ikke mener det er løgn. Da tror jo vedkommende at du liker det du komplimenterer. Mer feil får det ikke blitt. Jeg vil ikke ha falske pity komplimenter, kun ektemente sånn at man vet en kan ta de til seg.

Nei. Jeg jeg gir kun de komplimentene jeg mener. Artige, morsomme og fargerike feks. Jeg klarer alltid å finne noe positivt å gi kompliment for som jeg står inne for. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Så sort hvit er ikke verden altså.

Jeg kan fint sette pris på ting jeg ikke hadde valgt selv, og synes sjelden andres smak er stygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...