Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke lenger varsel om bursdager på facebook?

Anbefalte innlegg

Jeg får ingen varsel om noen bursdager på facebook lenger. Det har vært slik i flere måneder, selv om det er krysset av for at jeg skal få varsel i innstillingene. Er det slik at de har sluttet med varsler? Ser at folk har/har hatt bursdag fordi andre venner har gratulert dem. 

Anonymkode: b0647...2a8

Fortsetter under...

Jeg har fjernet at det skal sendes ut varsel fra mine innstillinger, så ingen får varsel om min bursdag.

Kjenner mange som har gjort det samme...

Men når du sier det er det veldig lenge siden jeg har fått noen sånne meldinger i det hele tatt, regner ikke med at alle har fjernet det fra egne innstillinger.

Anonymkode: f11e3...3ab

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

det er ett eller annet nytt på Facebook. Mener du kan søke opp «bursdag» så kommer det 

Anonymkode: b13b0...713

Fant ikke noe når jeg søkte på det. Mulig jeg er korka🙈

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fant ikke noe når jeg søkte på det. Mulig jeg er korka🙈

Når jeg skriver «bursdager» i søkefeltet kommer det opp en «se når vennene dine har bursdag» øverst :)

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg skriver «bursdager» i søkefeltet kommer det opp en «se når vennene dine har bursdag» øverst :)

Det kommer ikke hos meg. Det bare kommer opp noen grupper med ca 4k medlemmer. Det virker jo ikke riktig. Er du på mobil eller pc?

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer ikke hos meg. Det bare kommer opp noen grupper med ca 4k medlemmer. Det virker jo ikke riktig. Er du på mobil eller pc?

På mobil. Men jeg så i en gruppe på Facebook tidligere at folk slet med at det hadde forsvunnet og da fant jeg den «oppskriften»

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

På mobil. Men jeg så i en gruppe på Facebook tidligere at folk slet med at det hadde forsvunnet og da fant jeg den «oppskriften»

Ok. Det kommer ikke opp på min mobil, men skal se om jeg ser det på PC senere. Det er bare så kjedelig å gå glipp av bursdager til folk man gjerne skulle gratulert. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ok. Det kommer ikke opp på min mobil, men skal se om jeg ser det på PC senere. Det er bare så kjedelig å gå glipp av bursdager til folk man gjerne skulle gratulert. 

Mannen min fikk 7 gratulasjoner på 50årsdagen 🙈 så er nok mange som kunne tenkt seg å hatt det tilgjengelig ja 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...