Gå til innhold

Hvordan få tilbake gnist og lyst?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gift med mannen min i 14 år så det er jo ikke akkurat spennende lenger. Jeg savner den følelsen av å rett og slett bli kåt når vi kysser eller han stryker på meg. Jeg savner å få orgasme lett og uten å holde på i år og dag. 
Noen tips til hvordan gnisten og lysten skal komme tilbake?

Vi er veldig flinke til å kose, ta på hverandre, ikke bare seksuelt altså, men kjærtegn og klemmer i hverdagen. Hverdagen fungerer veldig fint uten stress.

Trenger tips! Jeg elsker han så høyt, men jeg tenner jo ikke lenger 😔

Anonymkode: b80b2...b68

Fortsetter under...

Kan dere gjøre det mer spennende da? Nå vet jeg jo ikke hva dere allerede driver på og hvor grensene deres går, men å forvente full tenning av litt kyssing og stryking etter så mange år er nok en smule optimistisk. 

Dere kan f.eks. bygge opp spenningen ved å fortelle hverandre hva dere ønsker å gjøre med hverandre når ungene er i seng, gjerne via hvisking i øret i forbifarten, eller Snap el. og gjerne på helt upassende tidspunkt sånn at det pirrer litt. Eller gi hint om det ene eller andre. Jeg kan f.eks. ta hånden til mannen og bite lett/suge på ene fingeren hans, sånn kjapt, mens jeg ser ham utfordrende inn i øynene, i forbifarten mens det egentlig skjer noe annet. Ikke sånn at andre ser det, men i en situasjon der vi ikke kan ha sex. Det er pirrende å merke reaksjonen hans med de assosiasjonene han får, og bygger opp forventning.

Dere kan avtale at dere ikke skal ha sex før etter f.eks. en film eller episode av en serie dere ser på sammen er ferdig (forutsetter at dere er alene i stuen og i utgangspunktet ikke kan bli overrasket av barna), men bruke tiden på seksuelle kjærtegn. Det er deilig på en frustrerende og ganske tennende måte å bli tatt på/ta på, men ikke "ha lov" til å gjøre noe mer med det der og da.

Ellers kan det være greit å innføre nye ting dere ikke har prøvd enda. Håndjern, binde til sengen, bind framfor øyne, diverse leketøy, isbiter, spill (om dere ikke vil kjøpe, hva med god gammeldags klespoker, eller at vinneren får bestemme noe taperen må gjøre i f.eks. 1 minutt), lese erotiske noveller høyt for hverandre osv. Generelt sett leke litt.

Anonymkode: 50a45...0b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...