Gå til innhold

Kristiansand - Hirtshals i kuling :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken båt skal dere ha? Og fra hvor? 

Color Line sine båter ligger veldig greit i vannet selv om det gynger litt. Hold deg midt i båten og se på horisonten, ta sjøsyketablett minst en time før dere går ombord.

Kulig går greit altså, det gynger litt, men er ikke ekstremt. Det kommer litt an på vindretning også, det er forskjell på bølger forfra og bølger fra siden, uten at jeg i farten husker hva som er verst.

Tax free er gjerne stedet det er verst å være, ingen vinduer og klirring i flasker. Så hold deg unna den.

Det er bare å bite tenna sammen og holde ut, den synker jo ikke. Blir det for høye bølger så det blir skikkelig ubehagelig blir seilingen innstilt, så lenge båten går er det ikke noe å være redd for.

Anonymkode: 912e9...898

Lykke til! Sist jeg tok den båten så kastet jeg opp i flere timer pga dårlig vær. Alle andre båter hadde vært fornuftig å kansellert pga dårlig vær,men akkurat vår båt selvfølgelig likevel. ALDRI MER!!

Anonymkode: bc974...dec

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Lykke til! Sist jeg tok den båten så kastet jeg opp i flere timer pga dårlig vær. Alle andre båter hadde vært fornuftig å kansellert pga dårlig vær,men akkurat vår båt selvfølgelig likevel. ALDRI MER!!

Anonymkode: bc974...dec

Takk - det var akkuratt slike svar jeg var ute etter 😂😂

Anonymkode: 42a7d...720

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...