Gå til innhold

Drar dere på stranden alene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Aldri, men det har jo med at jeg ikke kan fordra å ligge der å pese i varmen. De gangene jeg er på stranden er det fordi ungene vil og jeg blir med dem, er jeg alene velger jeg en million andre ting fremfor stranden.

Men ser ikke noe galt i å være alene på stranden da, om du liker å ligge der å sole deg må det være avslappende å være der alene.

Anonymkode: 65fac...753

Nei, men det er fordi jeg ikke liker strand og bading. Da sitter jeg mye heller hjemme på terrassen med en god bok. Jeg gjør andre ting alene - kino, café, sover ute i hengekøye f.eks. Kos deg på stranden alene!

Anonymkode: ad411...de2

Annonse

Siden jeg helst ikke drar på stranda uansett, så gjør jeg det heller ikke alene. Men hadde jeg fått valget mellom å dra på stranda alene eller sammen med noen, så hadde jeg helt klart valgt å dra alene. 

Anonymkode: 32a8e...745

Ikke her i Norge, men det handler mest om at vi ikke har gode strender her, bare svaberg, og da er det langt mer behagelig å ligge ute på egen terrasse og heller gå de 10 minuttene ned til et vann for å bade dersom jeg ønsker en dukkert. I utlandet med skikkelige sandstrender med gode solsenger og varme i havet, kan jeg godt dra alene. 

Anonymkode: ca591...532

Jeg husker faktisk ikke sist gang jeg var på en strand i Norge. 

Men snart skal jeg til Frankrike med yngstebarnet mitt (som er nesten voksen). Der pleier jeg våkne tidlig og ta en joggetur etterfulgt av en stund på stranden helt alene med en bok.  Det er fantastisk deilig og avslappende.  

Anonymkode: b8ac1...29b

Danida skrev (3 timer siden):

Jeg elsker å være på stranda aleine.

Men så har jeg ikke for vane å sammenligne meg med alle mulige rundt meg, eller observere dem og telle hvor mange som sitter ved hver parasoll...

Ikke hi sin feil at du ikke klarer å telle til 2.

Anonymkode: 8dd72...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...