Gå til innhold

Har sletta Snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke hele tiden de perfekte fasadefilmene og bildene. Og nå er plutselig det galt og mannen er sur. Er ikke det mitt valg?

Anonymkode: 8bc7e...f36

Skrevet

Er mannen din sur fordi du har slettet din egen snap? Det kan han ta rennafart og drite i, selvsagt bestemmer du det selv 😂

Anonymkode: 4b0b7...382

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Orker ikke hele tiden de perfekte fasadefilmene og bildene. Og nå er plutselig det galt og mannen er sur. Er ikke det mitt valg?

Anonymkode: 8bc7e...f36

Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Jeg skjønner mannen din. At du går så langt som å slette snap med venner og familie fordi du ikke tåler at andre er lykkelige.. Ikke greit. 

Hva lærer vi barna våre? Å unne andre å ha det bra. Hvor ble du sviktet på veien? 

Livet mitt er beyond vanskelig. Men jeg er aldri missunnelig eller sjalu. Unner andre godt. Du burde få hjelp med følelsene dine. ❤️

Anonymkode: a2914...150

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Jeg skjønner mannen din. At du går så langt som å slette snap med venner og familie fordi du ikke tåler at andre er lykkelige.. Ikke greit. 

Hva lærer vi barna våre? Å unne andre å ha det bra. Hvor ble du sviktet på veien? 

Livet mitt er beyond vanskelig. Men jeg er aldri missunnelig eller sjalu. Unner andre godt. Du burde få hjelp med følelsene dine. ❤️

Anonymkode: a2914...150

Hæ?… hun setter grenser for seg selv- det er fortsatt fritt valg og demokrati, eller? «Ikke tåler at andre er lykkelige» er IKKE det samme som «gidder ikke å bruke min tid på å se andres liv og la mitt eget gå forbi» .. 

Anonymkode: 44d62...469

Skrevet

Det er ditt valg, ikke mannens, men jeg tenker at du glipp av en viktig øvelse av to ting. 1. Være glad på andre sine vegne. 2. Skille mellom hva som er et koselig øyeblikk man ønsker å dele, og resten av dagen som nok er helt normal for dem også med alle uperfekthetene det måtte bringe med seg.

Anonymkode: e803b...e80

Skrevet

Forstår deg godt. Jeg har ikke sletta min enda, men har slått av varslinger på Snap. Ikke fordi jeg lar meg lure av fasadebilder (jeg tror ikke snapper representerer folks liv), men fordi det er så intenst masete med alle disse snappene som renner inn hele jævla tiden. Folk har jo null filter for hva de snapper og hvor ofte de gjør det. Blir helt satt ut av hvor mye folk sitter på telefonene sine. 
Elsker å sette mobilen i «ikke forstyrr»-modus.

Anonymkode: 39edb...104

Skrevet

Hovedproblemet her er åpenbart ikke hvilke sosiale medier du bruker, men hvem du har på disse sosiale mediene.

Skrevet

Skjønner deg godt. Lyst å slette snappen min selv. Kjenner den gir meg mer negativ energi enn positiv. Og mannen din har ikke noe med at du sletter den, dit valg.

Anonymkode: d4362...a8d

Skrevet

Hvorfor har mannen din en formening om det?

Skrevet

Du er fornuftig som skjermer deg selv fra alt det overfladiske og falske tullet. Jeg begriper ikke at noen orker å ha Snapchat. Jeg hadde det i nøyaktig tre døgn. Herreningud for et mas om intetsigende ting 😂 NÅ ser jeg humoren i det, men de døgnene jeg hadde det ble jeg kun oppgitt og irritert.

Hva har mannen din med dette å gjøre? 

Skrevet
ReneRene skrev (9 minutter siden):

Du er fornuftig som skjermer deg selv fra alt det overfladiske og falske tullet. Jeg begriper ikke at noen orker å ha Snapchat. Jeg hadde det i nøyaktig tre døgn. Herreningud for et mas om intetsigende ting 😂 NÅ ser jeg humoren i det, men de døgnene jeg hadde det ble jeg kun oppgitt og irritert.

Snapchat er jo en genial måte å følge med på stort og smått hos nær familie og venner. Jeg får snap av eldste som er på badetur, mellomste som var på festival i helgen, min mor som har stekt pannekaker som hun skal be naboene på og mange hyggelige snapper av venner som nyter sommeren. Snap er gull og jeg kommer aldri til å slette den. Men mannen min har ingenting å si på hva jeg har av apper på telefonen min. 

Skrevet (endret)
ReneRene skrev (15 minutter siden):

Det kommer nok an på hvem du omgås. Jeg har ingen på min liste som poster falskt tull. 

Endret av *Miss Marple*
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Snapchat er jo en genial måte å følge med på stort og smått hos nær familie og venner. Jeg får snap av eldste som er på badetur, mellomste som var på festival i helgen, min mor som har stekt pannekaker som hun skal be naboene på og mange hyggelige snapper av venner som nyter sommeren. Snap er gull og jeg kommer aldri til å slette den. Men mannen min har ingenting å si på hva jeg har av apper på telefonen min. 

Det er akkurat ting i den gata jeg mener. For meg har slike snapper null verdi. Absolutt nada. 

Det er hyggelig å sende bilder nå og da når det er noe spesielt. Det er hyggelig å snakke på telefon. Andres hverdagslige gjøremål er av null interesse i form av å få bilder og oppdateringer på det. Jeg ser ingen mening i det, men det er de som gjør det, og de som er mer enig med meg. 

Skrevet
ReneRene skrev (2 minutter siden):

Det er akkurat ting i den gata jeg mener. For meg har slike snapper null verdi. Absolutt nada. 

Det er hyggelig å sende bilder nå og da når det er noe spesielt. Det er hyggelig å snakke på telefon. Andres hverdagslige gjøremål er av null interesse i form av å få bilder og oppdateringer på det. Jeg ser ingen mening i det, men det er de som gjør det, og de som er mer enig med meg. 

Du skrev at du ikke begriper at folk har snap. Jeg forklarte deg hvorfor noen (mange) har det. Det handler nok av å vise interesse for sine nærmeste. Det er det ikke alle som bryr seg med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Du skrev at du ikke begriper at folk har snap. Jeg forklarte deg hvorfor noen (mange) har det. Det handler nok av å vise interesse for sine nærmeste. Det er det ikke alle som bryr seg med. 

Sant nok- det var det jeg skrev. Og jeg klarer ikke å skjønne det heller, selv om jeg vil si at jeg vanligvis ikke har store problemer med å forstå andres perspektiv på ting. 

Det må være en gevinst ved dette jeg ikke ser. At man selv kan dele alt mulig rart kanskje? 

Skrevet
ReneRene skrev (14 minutter siden):

Sant nok- det var det jeg skrev. Og jeg klarer ikke å skjønne det heller, selv om jeg vil si at jeg vanligvis ikke har store problemer med å forstå andres perspektiv på ting. 

Det må være en gevinst ved dette jeg ikke ser. At man selv kan dele alt mulig rart kanskje? 

Nope, det er ikke gevinsten. Mange av oss ser faktisk nytten og gleden i å se små glimt av livet til dem vi bryr oss om. Det er, for meg, den største gevinsten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nope, det er ikke gevinsten. Mange av oss ser faktisk nytten og gleden i å se små glimt av livet til dem vi bryr oss om. Det er, for meg, den største gevinsten. 

Jaja. Da får jeg bare forbli uforstående. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Mens andre igjen synes snapper er et mas, og er ikke avhengige av Snap for å vedlikeholde gode relasjoner. Det er også greit.

Uansett er tema her at mannen til hi blir sur fordi hun har slettet Snap. Det er jo noe han ikke har noe som helst med.

Anonymkode: 39edb...104

Skrevet
ReneRene skrev (1 time siden):

Folk er ulike. De fleste vil se større verdi i å se et bilde av barna på badetur og bestemor med pannekaker og besøk, enn å bruke 24 timer i døgnet på å kommentere absolutt alt det totalt fremmede mennesker skriver om alt mulig. Men bevares, hver sin smak.

Skrevet
Ekspatt skrev (2 minutter siden):

Folk er ulike. De fleste vil se større verdi i å se et bilde av barna på badetur og bestemor med pannekaker og besøk, enn å bruke 24 timer i døgnet på å kommentere absolutt alt det totalt fremmede mennesker skriver om alt mulig. Men bevares, hver sin smak.

Jeg er ikke her 24 timer i døgnet skjønner du. Men her skylder jeg ingen noe som helst, så det er noe helt annet enn å late som at pannekakene til hvemsomhelst skulle gitt meg noe å få bilde av 🙄

Skrevet
ReneRene skrev (26 minutter siden):

Jeg er ikke her 24 timer i døgnet skjønner du. Men her skylder jeg ingen noe som helst, så det er noe helt annet enn å late som at pannekakene til hvemsomhelst skulle gitt meg noe å få bilde av 🙄

Men å plage oss 24/7 finner du glede i? Jepp, folk er forskjellige. 

Skrevet
ReneRene skrev (39 minutter siden):

Er du ikke? Could have fooled me. 

Anonymkode: 19cb3...e6e

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Men å plage oss 24/7 finner du glede i? Jepp, folk er forskjellige. 

💉 ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...