Gå til innhold

Kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skank kropp? Ser det ut som lammeskank?

Anonymkode: 105eb...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du. En kropp som fungerer, en kropp som kan ta deg dit du vil på veien. Det er prima. Du ser en strand, kroppen din kan ta deg bort til den stranden, den kan bevege seg ut i vannet, den kan føle vannet som avkjøler, holde deg flytende. Nyt det. Hva gjør nå de ekstra kiloene egentlig? Se på serien helsekost Furuseth. Det er ett så riktig og godt poeng, når de åpner med en begravelse. Hun vil bli savnet for The gap og magemusklene. Har du noen gang opplevd å savne det hos andre, eller tenkt at det har noen som helst verdi hos de menneskene du bryr deg om og trives sammen med? Nope! 

Både jeg og mannen har noen ekstra kilo. Han har både åreknuter, grått hår, litt ekstra over magen, lange hår som vokser på ørene  av alle ting 😆, men fy fader så sexy han er i mine øyne. Jeg håper og tror det er gjensidig, selv om jeg har både ridelår og grevinnesleng om en skal henge seg opp i detaljene. 

Anonymkode: 41e26...9ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Vet du. En kropp som fungerer, en kropp som kan ta deg dit du vil på veien. Det er prima. Du ser en strand, kroppen din kan ta deg bort til den stranden, den kan bevege seg ut i vannet, den kan føle vannet som avkjøler, holde deg flytende. Nyt det. Hva gjør nå de ekstra kiloene egentlig? Se på serien helsekost Furuseth. Det er ett så riktig og godt poeng, når de åpner med en begravelse. Hun vil bli savnet for The gap og magemusklene. Har du noen gang opplevd å savne det hos andre, eller tenkt at det har noen som helst verdi hos de menneskene du bryr deg om og trives sammen med? Nope! 

Både jeg og mannen har noen ekstra kilo. Han har både åreknuter, grått hår, litt ekstra over magen, lange hår som vokser på ørene  av alle ting 😆, men fy fader så sexy han er i mine øyne. Jeg håper og tror det er gjensidig, selv om jeg har både ridelår og grevinnesleng om en skal henge seg opp i detaljene. 

Hvorfor tar dere ikke vare på kroppen? Ikke sunt å la den forfalle sånn...

Anonymkode: 476c3...b96

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Hvorfor tar dere ikke vare på kroppen? Ikke sunt å la den forfalle sånn...

Anonymkode: 476c3...b96

Haha, prøv i det minste da. Hvis du først skal tøffe deg 🥱

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

grevinnesleng

Det var en morsom og passende feilstaving 🤣

Anonymkode: c94d7...fef

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Det var en morsom og passende feilstaving 🤣

Anonymkode: c94d7...fef

Heng, sleng 🤭 😆 Ops. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...