Gå til innhold

Happy Flops - yay og nay?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Som sagt, følger ikke saueflokken. (Provoserte det deg?). På hvilken måte er det å ikke stå for mine egne valg egentlig? Tror du at jeg egentlig ønsker å følge saueflokken, men så tør jeg ikke?

Anonymkode: ec4c0...5c7

Når du velger å la saueflokken styre hva du skal gå med, ved å velge bort ting du faktisk liker, så er du absolutt en del av flokken. Hadde du ikke brydd deg på ekte så hadde du brukt hva du ville uavhengig av hva alle andre gjør. 

Anonymkode: c6b7c...8e7

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Når du velger å la saueflokken styre hva du skal gå med, ved å velge bort ting du faktisk liker, så er du absolutt en del av flokken. Hadde du ikke brydd deg på ekte så hadde du brukt hva du ville uavhengig av hva alle andre gjør. 

Ok. Og jeg velger altså å ikke følge saueflokken. Det er et valg jeg tar.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ok. Og jeg velger altså å ikke følge saueflokken. Det er et valg jeg tar.

Selv om du da går glipp av ting du liker. Hvem ‘taper’ på det, tro 😂ingen bryr seg om at du er så selvstendig at du ikke går med moteting.

Det er det morsomste jeg har lest på lenge. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Selv om du da går glipp av ting du liker. Hvem ‘taper’ på det, tro 😂ingen bryr seg om at du er så selvstendig at du ikke går med moteting.

Har til dags dato aldri gått glipp av noe jeg liker. Det er jo ganske morsomt at du mener jeg ikke står for egne valg, når jeg nettopp står for egne valg 🤣

Det var visst litt vondt for deg det her. 

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Sommerens hype som «alle» nå skal ha. 

De er stygge, og hadde ikke kjøpt dem om de var fine heller. Følger ikke saueflokken.

Her lar du saueflokken legge føringer for hva du skal kjøpe eller ikke. Du kjøper ikke ting du liker hvis ‘saueflokken’ også liker det. Det ER morsomt 😂

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har til dags dato aldri gått glipp av noe jeg liker. Det er jo ganske morsomt at du mener jeg ikke står for egne valg, når jeg nettopp står for egne valg 🤣

Det var visst litt vondt for deg det her. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Her lar du saueflokken legge føringer for hva du skal kjøpe eller ikke. Du kjøper ikke ting du liker hvis ‘saueflokken’ også liker det. Det ER morsomt 😂

Ja, for jeg slutter å like ting som jeg ser rundt meg overalt. Blir lei det før jeg i det hele tatt vurderer å kjøpe det. 
Provoserer det deg så mye altså?

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ja, for jeg slutter å like ting som jeg ser rundt meg overalt. Blir lei det før jeg i det hele tatt vurderer å kjøpe det. 
Provoserer det deg så mye altså?

Men kjære deg. At jeg reagerer på noe på et diskusjonsforum betyr ikke at det provoserer meg. Du ga meg en god latter, og det er jo aldri feil.  Det er morsomt at du tror at du er så selvstendig og unik i stilen når du lar andres mening faktisk styre hva du kjøper. 

Mitt forslag er at du ikke tar deg selv så høytidelig, folk flest blåser nok i hva du har på deg. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men kjære deg. At jeg reagerer på noe på et diskusjonsforum betyr ikke at det provoserer meg. Du ga meg en god latter, og det er jo aldri feil.  Det er morsomt at du tror at du er så selvstendig og unik i stilen når du lar andres mening faktisk styre hva du kjøper. 

Mitt forslag er at du ikke tar deg selv så høytidelig, folk flest blåser nok i hva du har på deg. 

Om ikke annet så ga vi hverandre en gjensidig god latter da! Denne logiske bristen var ganske søt og morsom:

Jeg: Jeg følger ikke saueflokken og kjøper ikke det «alle» andre kjøper» (=et valg)

Du: DU HAR IKKE RYGGRAD OG STÅR IKKE FOR EGNE VALG! 
🤣

Bestill deg noen happy flops nå.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Om ikke annet så ga vi hverandre en gjensidig god latter da! Denne logiske bristen var ganske søt og morsom:

Jeg: Jeg følger ikke saueflokken og kjøper ikke det «alle» andre kjøper» (=et valg)

Du: DU HAR IKKE RYGGRAD OG STÅR IKKE FOR EGNE VALG! 
🤣

Bestill deg noen happy flops nå.

Hadde du stoppet med den setningen hadde saken vært en helt annen. Men du tilføyde at du ikke hadde kjøpt de om du likte de heller, fordi du er så opptatt av å ikke følge saueflokken. Det er der den logiske bristen her er. 

Jeg følger nok en annen saueflokk mtp sko, ingen får meg til å slutte å bruke Birkenstock selv om de nå er mye mer populære enn de var da jeg begynte å bruke dem for ca 20 år siden. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hadde du stoppet med den setningen hadde saken vært en helt annen. Men du tilføyde at du ikke hadde kjøpt de om du likte de heller, fordi du er så opptatt av å ikke følge saueflokken. Det er der den logiske bristen her er. 

Jeg følger nok en annen saueflokk mtp sko, ingen får meg til å slutte å bruke Birkenstock selv om de nå er mye mer populære enn de var da jeg begynte å bruke dem for ca 20 år siden. 

Det er ingen logisk brist i å ikke ville følge saueflokken. Det er et valg, et valg som jeg står for fordi jeg trives med det.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det som er morsomt er t du tror hun går glipp av noe fordi hun ikke vil ha happy -flops, og blir provosert av det 🤣

Anonymkode: 3b670...720

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det som er morsomt er t du tror hun går glipp av noe fordi hun ikke vil ha happy -flops, og blir provosert av det 🤣

Anonymkode: 3b670...720

Du skjønner ikke at diskusjonen er på generelt grunnlag! Det er morsomt, ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...