Gå til innhold

Happy Flops - yay og nay?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

De er helt grusomt stygge. Fra første gang jeg så dem så lurte jeg på hvem som klarer å komme opp med noe så jøvli stygt! 

Crocs kan i det minste være kule, og har alltid hatt den far out - faktoren som gjør de stygg- kule. Har to par selv i knall rødt og hvite, og med shoe charms og ulike bånd osv kan de bli veldig morsomme. Mens de fremdeles er stygge. Digger Crocs på de rette arenaer. 

Jeg hadde ikke brukt happy flops under noen omstendighet.

Annonse

ReneRene skrev (10 minutter siden):

De er helt grusomt stygge. Fra første gang jeg så dem så lurte jeg på hvem som klarer å komme opp med noe så jøvli stygt! 

Crocs kan i det minste være kule, og har alltid hatt den far out - faktoren som gjør de stygg- kule. Har to par selv i knall rødt og hvite, og med shoe charms og ulike bånd osv kan de bli veldig morsomme. Mens de fremdeles er stygge. Digger Crocs på de rette arenaer. 

Jeg hadde ikke brukt happy flops under noen omstendighet.

Haha, nei. Crocs er aldri morsomme om man er over 8 år. Aldri under noen omstendighet. HF er tross alt ganske nøytrale i forhold til Crocs. Jeg har ikke selv, men var på sommerfest i går og da hadde en kollega som har store problemer med føttene HF i en farge som passet til sommerkjolen. Hun var kjempefin. 

Anonymkode: c6b7c...8e7

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Haha, nei. Crocs er aldri morsomme om man er over 8 år. Aldri under noen omstendighet. HF er tross alt ganske nøytrale i forhold til Crocs. Jeg har ikke selv, men var på sommerfest i går og da hadde en kollega som har store problemer med føttene HF i en farge som passet til sommerkjolen. Hun var kjempefin. 

Når ble nøytralt morsomt? Det er jo nettopp det at crocs er alt annet enn nøytralt som gjør de stygg- kule 🙂

Ja, hvis de forferdelige skoene hjelper folk med div fysiske problemer, så gjør de ihvertfall litt nytte for seg. Men tror de kunne sett bedre ut uansett 

ReneRene skrev (28 minutter siden):

Når ble nøytralt morsomt? Det er jo nettopp det at crocs er alt annet enn nøytralt som gjør de stygg- kule 🙂

Ja, hvis de forferdelige skoene hjelper folk med div fysiske problemer, så gjør de ihvertfall litt nytte for seg. Men tror de kunne sett bedre ut uansett 

Feil. Crocs er aldri kule. Så sant man er over åtte år, altså. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sommerens hype som «alle» nå skal ha. 

De er stygge, og hadde ikke kjøpt dem om de var fine heller. Følger ikke saueflokken.

Anonymkode: ec4c0...5c7

Så du lar andre styre hva du kler deg i. Har du ikke ryggrad til å stå for dine egne valg?

Jeg er MYE mer fornøyd med disse enn med Happy Flops

https://sportler.no/products/myke-slippers-soft-slippers

De ser helt like ut, men de er hakket mindre "plæstik".

Happyfloppa er så veldig plastikk, de knirker liksom. De har også utrolig lang leveringstid siden de kommer fra Kina, og selv om du bestiller to i samme størrelse kan de være ganske forskjellige.

Jeg har hatt to par fra Sportler siste årene, men siden alle skryter sånn av Happy Flops bestilte jeg 3 for 2 siden jeg har to tenåringsjenter jeg kan dele med. Min erfaring er at de fra Sportler er mye bedre.

Happy Flops har bomba alle influensere med gratis flops og kjøpt deres reklame, men de er virkelig ikke bedre enn fra andre steder altså, heller tvert imot.

Anonymkode: 1c56f...552

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Så du lar andre styre hva du kler deg i. Har du ikke ryggrad til å stå for dine egne valg?

Som sagt, følger ikke saueflokken. (Provoserte det deg?). På hvilken måte er det å ikke stå for mine egne valg egentlig? Tror du at jeg egentlig ønsker å følge saueflokken, men så tør jeg ikke?

Anonymkode: ec4c0...5c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...