Gå til innhold

Hvilken solkrem bruker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mest fornøyd med Cliniderm, den trekker fort inn uten å bli klissete.

Kjøper når det er kampanjer, for den er dyr. Kjøpte når Boots hadde 50% på alle storflasker med solkrem, og når en annen apotekkjede hadde rabatt når du kjøpte flere. De står bare hjemme da, siden de er såpass dyre.

Finnes i flere styrker, jeg har også den til ansikt

https://www.boots.no/cliniderm-caring-protection-sun-lotion-spf25-250-ml-857850?gclid=EAIaIQobChMIzOuFo_TJ_wIVCh8GAB2tLAmyEAQYBCABEgLd0vD_BwE

Ellers kjøper jeg Änglamark, obs har 30-40% rabatt på dem nå. De kommer godt ut i alle tester og er et rimelig alternativ. De sender jeg med ungene/ungdommene på stranden o.l. hvor jeg ikke er sikker på om de faktisk blir liggende i skyggen som de skal.

https://coop.no/emv/dagligvare/coop-anglamark/solkrem/#

Jeg har fire ungdommer, så her i huset går det MYE solkrem på en sesong.

Anonymkode: 87da4...23f

Annonse

the amazing spidermamma skrev (3 timer siden):

La Roche Posay er den beste, synes jeg, den er ikke vanskelig å smøre ut, og ungene har aldri vært solbrente når vi har brukt denne. 

Vichy er også bra. 

Sier det seg ikke litt selv at man ikke blir solbrent når man har smart seg😅

Anonymkode: b95a2...2d7

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg kan bli brent selvom jeg bruker faktor 50 om det en en solkrem jeg ikke tåler.

Har funnet ut at cosmica og cliniderm er de jeg tåler best. Cliniderm syns jeg er aller best, spesielt til ansiktet, cosmica funker fint på kroppen og er oftere på tilbud på de store flaskene.

Anonymkode: 42523...0b5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei det er forskjell på hvor godt de beskytter. 

Noen solkremer blir fort "slitt bort", så man må drive og smøre hele tiden. Denne er ikke sånn. 

Cliniderm. Den har ingen parfymelukt, og av alle solkremer jeg har testet er det Cliniderm som raskest trekker inn i huden. Kan til og med bruke den store tuben i ansiktet uten problemer. Den etterlater heller ikke noen «hinne», verken etter smøring eller når man blir varm og svett. Den er også virkelig vannfast, like god beskyttelse selv om vi bader. 

Anonymkode: d64bb...83f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...