Anonym bruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Spesielt i varmen. Nytter jo ikke med lin og bomull når bh og undertøyet er laget i microplast! Og vil du ha noe annet enn d så er det relativt umulig å få tak i! Det må være menn som lager nåtidens bh! Anonymkode: 9f883...8e2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 Nei, det slipper jeg heldigvis. Pga små pupper har jeg aldri brukt bh, og svetter heller ikke akkurat der. Er verre stilt i underlivet🙈 Men har venninner som sliter med puppe-svette, men de har store pupper som henger. Anonymkode: f7a41...c58
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 Nå finnes det faktisk undertøy i bomull til oss kvinner også. Selv mine 75E-pupper passer i det. Men ja, jeg kan svette litt under puppene. Anonymkode: 9b0fa...9bd
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 Jeg bruker deodorant under puppene. Synes ikke jeg svetter like mye da. Aderma spray holder også fukt borte. Anonymkode: 8ee5f...2d9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg bruker deodorant under puppene. Synes ikke jeg svetter like mye da. Aderma spray holder også fukt borte. Anonymkode: 8ee5f...2d9 Vanlig deodorant? Anonymkode: 10d43...816
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2023 #6 Skrevet 16. juni 2023 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Nå finnes det faktisk undertøy i bomull til oss kvinner også. Selv mine 75E-pupper passer i det. Men ja, jeg kan svette litt under puppene. Anonymkode: 9b0fa...9bd Hvor finnes det? Har samme størrelse som jeg men finner det ikke. Synes det er sykt at en hel industri har bestemt at kvinner skal kle puppene inn i plast som ikke puster, det kan jo ikke være sunt. Hvor lenge har undertøy vært syntet? Og hva med brystkreft, har jo vært en økning en stund og kan BHen være en bidragsyter? Bare noe jeg tenkte på. Anonymkode: 9f883...8e2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2023 #7 Skrevet 16. juni 2023 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Nei, det slipper jeg heldigvis. Pga små pupper har jeg aldri brukt bh, og svetter heller ikke akkurat der. Er verre stilt i underlivet🙈 Men har venninner som sliter med puppe-svette, men de har store pupper som henger. Anonymkode: f7a41...c58 Mine pupper henger ikke, jeg har vanligvis DD eller E så de er ikke så store da men føler jo jeg trenger BH. Når jeg er hjemme så bruker jeg ikke BH og da har jeg ikke puppesvette. Det kommer av BHen så når jeg kommer hjem så tar jeg den av med det samme 😊 Og da er problemet borte 😊 Anonymkode: 9f883...8e2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2023 #8 Skrevet 16. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, det slipper jeg heldigvis. Pga små pupper har jeg aldri brukt bh, og svetter heller ikke akkurat der. Er verre stilt i underlivet🙈 Men har venninner som sliter med puppe-svette, men de har store pupper som henger. Anonymkode: f7a41...c58 Samme her, lysken. Anonymkode: 50cfd...46e
Elizabeth Skrevet 16. juni 2023 #9 Skrevet 16. juni 2023 Bruker ikke bh, men blir klam under puppene for det. Deodorant funker til en viss grad. Holder de oppe til den tørker først.Â
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2023 #10 Skrevet 16. juni 2023 Potetmel funker veldig bra, men det er litt bøssete. Anonymkode: 10d43...816
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2023 #11 Skrevet 16. juni 2023 Jeg har flere bh'er fra Bonprix. Billige, i bomull og faktisk veldig ok. Jeg er veldig fornøyd og har bestilt derfra flere ganger. Går du inn på store størrelser får du bh tilpasset stor byste, men fra 75 cm i omkrets Disse f.eks https://www.bonprix.no/produkt/bh-3-packmed-feminint-trykk-champagne-med-trykk-muldvarp-champagne-970207/ Anonymkode: b3d4f...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå