Gå til innhold

"Lettpult"

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg dater sa at jeg er litt for lettpult. Hørt uttrykket før, men har aldri tenkt på hva det betyr. Hva betyr det? Er det negativt? 

Anonymkode: c7a91...b24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville oppfattet det som negativt og bare det å si det....er fullstendig smakløst.

Skrevet

Et skikkelig nedlatende uttrykk.

Det betyr jo enten at du er lett på tråden, eller at du er lekker og lett å tenne på.

Men å bruke et sånt uttrykk er jo skikkelig turn off da.

Anonymkode: d59ca...f5b

Skrevet

Det betyr at det var for enkelt å få sex med deg. 

Jeg håper du ikke bruker å date menn med sånne trekk, for da ligger du tynt an. Håper virkelig at du ser din egen verdi og hiver sånne menn i kjøttkverna. 

Skrevet

Det betyr at han ikke ser på deg som en likeverdig. Han bruker deg bare. Heldigvis sier han det han tenker rett ut.

Anonymkode: d51a3...1fb

Skrevet

Hyggelig fyr du.. 

Anonymkode: 2ec73...172

Skrevet

Spurte nettopp en kollega hva han la i uttrykket. Det betyr ingenting av det de andre skriver. Det betyr at du er lett å gi orgasme. Tungpult er det stikk motsatte. Grusomme uttrykk. 

Skrevet
Elizabeth skrev (1 time siden):

Spurte nettopp en kollega hva han la i uttrykket. Det betyr ingenting av det de andre skriver. Det betyr at du er lett å gi orgasme. Tungpult er det stikk motsatte. Grusomme uttrykk. 

FOR lett å gi orgasme? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

En jeg dater sa at jeg er litt for lettpult. Hørt uttrykket før, men har aldri tenkt på hva det betyr. Hva betyr det? Er det negativt? 

Han synes du skulle ha ventet med å gå til sengs med ham (fordi han nå er usikker på om det har vært eller vil være like lett for andre menn å få deg i seng) 

Egentlig betyr det at han er usikker på seg selv. 

Skrevet
ReneRene skrev (3 timer siden):

Det betyr at det var for enkelt å få sex med deg. 

Jeg håper du ikke bruker å date menn med sånne trekk, for da ligger du tynt an. Håper virkelig at du ser din egen verdi og hiver sånne menn i kjøttkverna. 

Enig. De jeg har hørt bruke et slikt uttrykk om noen, har ment dette.

Styr unna HI.

Gjest Danida
Skrevet

Det er udannet å beskrive seksuelle opplevelser til utenforstående, enten det er positivt, negativt eller nøytralt. Kun de som deltok skal snakke om det som foregikk. 

Skrevet
ReneRene skrev (10 timer siden):

FOR lett å gi orgasme? 

Haha, alt man lærer her inne. Jeg kan faktisk skjønne greien. Etter orgasme føler jeg meg ferdig med sex, jeg er dessverre ikke av de heldige som kan få multiple orgasmer eller serieorgasmer, så dersom jeg kommer veldig fort føler mannen min at han må skynde seg litt også for at det ikke skal bli ubehagelig for meg. Og ja, jeg får veldig lett orgasme hvis jeg er skikkelig tent.

Anonymkode: b928f...ff2

Skrevet

Hi her. Jeg får veldig lett orgasme. Det tar bare noen minutter så er jeg i mål, spesielt når jeg rir. Har alltid vært slik. Han var ikke ferdig når jeg var ferdig, så jeg måtte hjelpe ham litt etter jeg var ferdig. Det var det nok det han mente med lettpult, men for et teit uttrykk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hi her. Jeg får veldig lett orgasme. Det tar bare noen minutter så er jeg i mål, spesielt når jeg rir. Har alltid vært slik. Han var ikke ferdig når jeg var ferdig, så jeg måtte hjelpe ham litt etter jeg var ferdig. Det var det nok det han mente med lettpult, men for et teit uttrykk. 

Og du er en kjip elskerinne.. Da jeg var ferdig? Du er mann eller? :D Hjelpe han litt. Herre. Høres jo ikke ut som om dere hadde sex sammen. 

Anonymkode: 3aba2...4d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Og du er en kjip elskerinne.. Da jeg var ferdig? Du er mann eller? :D Hjelpe han litt. Herre. Høres jo ikke ut som om dere hadde sex sammen. 

Herregud, snakk om å velge å være vrang. Hva tror du hun mente med å «hjelpe til»? Tror du hun satte seg ned og strikket, eller tror du hun hadde sex med ham? Kommer du og mannen din alltid samtidig?

Anonymkode: e14ab...87c

Skrevet

Jesus, for et usexy uttrykk! Jeg vet hvertfall at jeg brått hadde blitt "tungpult"- enten man nå legger den ene eller andre meningen nevnt her i det- hvis en mann hadde sagt noe sånt til meg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

:murvegg:

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (1 time siden):

Jesus, for et usexy uttrykk! Jeg vet hvertfall at jeg brått hadde blitt "tungpult"- enten man nå legger den ene eller andre meningen nevnt her i det- hvis en mann hadde sagt noe sånt til meg.

😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Haha, alt man lærer her inne. Jeg kan faktisk skjønne greien. Etter orgasme føler jeg meg ferdig med sex, jeg er dessverre ikke av de heldige som kan få multiple orgasmer eller serieorgasmer, så dersom jeg kommer veldig fort føler mannen min at han må skynde seg litt også for at det ikke skal bli ubehagelig for meg. Og ja, jeg får veldig lett orgasme hvis jeg er skikkelig tent.

Anonymkode: b928f...ff2

Lærer noe nytt hele tiden 😅 

Kan man definere det som ferdigpult tro🤔

Anonymkode: 40655...9bc

Skrevet

Haha, herregud, er det mulig? Da er det jaggu mange lettpulte mannfolk der ute… Uten at det er et uttrykk man bruker om menn…

Anonymkode: 16e22...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...