Gå til innhold

Kjenner jeg stresser litt ang ferie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Har reiseforsikring. Har ikke kredittkort. Søkte om det, men spurte gjerne om for høyt. Så fikk avslag. Så har bare vanlig visa her. 

Anonymkode: 29122...dc8

Du trenger ikke høy grense. Ring banken og snakk med dem om mulighet for kredittkort. Det gir en ekstra trygghet å betale med dette fremfor vanlig bankkort. Kredittkort regnes som lån så derfor kan man få avslag, men greit å høre med banken om det er mulig om du har en lavere grense på kortet.

Anonymkode: 4c26f...e34

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du trenger ikke høy grense. Ring banken og snakk med dem om mulighet for kredittkort. Det gir en ekstra trygghet å betale med dette fremfor vanlig bankkort. Kredittkort regnes som lån så derfor kan man få avslag, men greit å høre med banken om det er mulig om du har en lavere grense på kortet.

Veldig lurt. Og HI, så kan du eventuelt avtale med banken at du på forhånd overfører fra kontoen din til kredittkortet sånn at det blir omtrent som et Debet-kort og du ikke trenger å gå i minus. 

Anonymkode: 436e8...dd3

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Skal gjøre det, men spørs om det rekker frem. Nå helg og kort tid til avreise. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Veldig lurt. Og HI, så kan du eventuelt avtale med banken at du på forhånd overfører fra kontoen din til kredittkortet sånn at det blir omtrent som et Debet-kort og du ikke trenger å gå i minus. 

Anonymkode: 436e8...dd3

Skulle gjerne hatt det sånn at det ikke gikk i minus. Om jeg ikke rekker det til denne turen skal jeg ordne det til en annen anledning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...