Gå til innhold

Hvordan får jeg enkelte innkommende mail til å ikke gå rett i søppelposten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil jo ha det i innboksen. Hvordan fikser jeg dette?

Anonymkode: bb50c...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er fra samme avsender, så flytter du den fra søppelpost til innboks

Anonymkode: f92b2...fd5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det er fra samme avsender, så flytter du den fra søppelpost til innboks

Anonymkode: f92b2...fd5

Jeg vet jeg kan flytte de, men det stopper de ikke fra å komme i søppelposten.

Hi

Skrevet

Har du en gmail-konto? De er berykta for å sende (ønsket) mail rett i søpla.

Selv har jeg motsatt problem - jeg må skrive sms til alle som har fått en mail av meg, og be dem sjekke søppelpost. Ellers får de dem ikke.

Anonymkode: 89e56...cc0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Selv har jeg motsatt problem - jeg må skrive sms til alle som har fått en mail av meg, og be dem sjekke søppelpost. Ellers får de dem ikke.

Nei, jeg har hotmail. Det er så irriterende, jeg glemmer jo å kikke i søppelposten så ofte.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei, jeg har hotmail. Det er så irriterende, jeg glemmer jo å kikke i søppelposten så ofte.

Hi

Jeg har også hotmail. Syns det er motsatt hos meg, søpla kommer usortert inn i innboks. Jeg må blokkere hver enkelt uønska avsender. 

Skrevet

Jeg har bevist valgt i hotmail at all mail som ikke kommet fra adresser jeg har godkjent kommer i søppelpost, men det er flere nivåer av sortering man kan velge. I mobilapp har jeg aldri skjønt hvordan jeg kan godkjenne adresser å komme rett i innboksen, men i nettleser kommet spørsmålet automatisk når jeg flytter noe fra søppelpost. Jeg følger jevnlig med i søppelpost, men liker at det jeg ikke vil beholde slettes automatisk. 

Anonymkode: 1e3aa...fe8

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Stemmer ikke. Gmail er en av de beste i klassen i privatmarkedet til å fjerne spam, men ikke ønsket e-post. Sjelden jeg finner ønsket e-post i spamboksen.

Anonymkode: bf6b0...eef

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Stemmer ikke. Gmail er en av de beste i klassen i privatmarkedet til å fjerne spam, men ikke ønsket e-post. Sjelden jeg finner ønsket e-post i spamboksen.

Anonymkode: bf6b0...eef

OK, det er noe annet enn lønningskontoret på jobben her forteller. De har laget egen ordning for alle med gmail, fordi lønnsslippene forsvinner i søpla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...