Gå til innhold

Noen som har prøvd bandelettes eller lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte et par på nettet i blonde. De funket ikke på meg, og det er neppe bandelettens feil. Problemet mitt var at der lårene mine møtes, helt øverst, var det ikke mulig å få bandeletten til å sitte, fordi det er der rumpa mi starter. Så om jeg heiste bandeletten høyt nok opp til å treffe der den trengtes så traff den også bunnen av rumpa og rulla derfor ned bak ved den minste bevegelse. Om jeg satte de litt på skrå, så rulla de ned foran. Jeg sverger derfor til sykkelshorts i en eller annen variant isteden. 

Skrevet

De ruller bare ned på meg. Hvordan det kan være til hjelp mot gnissende lår aner ikke jeg, for lår gnisser vel mest hos oss som er litt omfangsrike...

Anonymkode: f28ec...e77

Skrevet

De fungerer bedre enn ingenting, men ikke perfekt. Jeg må gjerne rette litt på dem hvis jeg går en stund eller har sittet og reiser meg opp, men de hindrer sår og gnisninger effektiv når de sitter der de skal. Jeg har også sånne slags sykkelbuksetruser som fungerer godt når de holder seg der de skal, men som ruller seg litt opp og må rettes på de også. Så jeg har fortsatt til gode å finne noe som fungerer veldig godt.

Anonymkode: 6becd...b71

Skrevet

Jeg har ikke prøvd. Men ønsker å teste de ut. Så en tidligere tråd her inne der alle anbefalte sparkjøp sine.

Da måtte en gå ned en størrelse for at de skulle sitte godt. Kun på nett. Mine er underveis. 

Anonymkode: 31ae7...57a

Skrevet

De sitter ikke i ro på meg.

Foretrekker en kort sykkelbukse i bomull eller en underbukse med ben.

Anonymkode: a1a99...ca5

Skrevet

Hva bruker dere disse til?

Anonymkode: 0eb78...ffe

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva bruker dere disse til?

Det er for å forhindre gnissing av lår 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er for å forhindre gnissing av lår 

Ok. Lurt

Skrevet

Hmm, hadde håpet å slippe sykkelbukse/underbukse med ben, men det er kanskje bedre uansett.

Hi

Anonymkode: 00649...d1a

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hmm, hadde håpet å slippe sykkelbukse/underbukse med ben, men det er kanskje bedre uansett.

Hi

Avklipt tynn strømpebukse er mindre varmt enn de andre alternativene. Bamdelettes er ubrukelige.

Anonymkode: c9cdc...6da

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Avklipt tynn strømpebukse er mindre varmt enn de andre alternativene. Bamdelettes er ubrukelige.

Anonymkode: c9cdc...6da

Herregud, det var lurt, det har jeg ikke tenkt på engang. Takk for tips 😊

Hi

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...