Gå til innhold

Ville dere vært egstelige for barnet ditt for dette?

Anbefalte innlegg

Barnet mitt har fått en hevelse/kul på høyre siden av halsen. Ganske stor..Han er 8år. 

Fikk allergisk reaksjon forrige uke og det oppstod da (mener jeg som er rett etterpå) en kul - forstørret lymfekjertel. Gikk til legen og hun ba meg vente to uker for å se om den ble borte. Nå etter ei uke er den fortsatt der. Ødelegger nattesøvnen min. Jeg blir helt dårlig av slike ting... 

Anonymkode: 57328...6e1

Fortsetter under...

Tror nok det går bra. Jeg sliter med allergi og eksem, og en gang så ble lymfekjertlene mine i nakken, nesten like store som tennisballer. Har blitt større andre steder på kroppen og, men aldri så store. Og de alle forsvinner innen det er gått ca 2 uker.

Anonymkode: a9bb2...52e

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Tror nok det går bra. Jeg sliter med allergi og eksem, og en gang så ble lymfekjertlene mine i nakken, nesten like store som tennisballer. Har blitt større andre steder på kroppen og, men aldri så store. Og de alle forsvinner innen det er gått ca 2 uker.

Anonymkode: a9bb2...52e

Godt å høre. Håper det er slik i dette tilfellet også. Vet ikke om det bare er meg, men når det er noe med barna (som helt sikkert i dette er lite bekymringsfullt) så tar angsten meg helt. Kjent på dårlig matlyst og tenker det verste, selvom jeg tror dette går greit. ❤ 

Anonymkode: 57328...6e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...