Gå til innhold

Frisklivssentralen

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake kontakt jeg dem og ble snakket om kurs der til høsten. Fikk mail av dem og spurte om jeg var interessert. Det er jeg egentlig, men ser at det går over månder og flere timer hver gang. Jobber turnus og ser at jeg ikke får dette til med jobben min. Skuffet. Måtte bare lufte. 

Anonymkode: a1200...3d9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440898-frisklivssentralen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du er skuffet fordi det finnes er offentlig tilbud til syke mennesker som faktisk har et visst omfang og varighet??

Anonymkode: 90166...8dc

Fordi hun ikke får til å delta på noe hun har lyst til!!!!!!!!!

Anonymkode: d1bef...98f

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hva med å prøve? Print ut kurstidene, be om en samtale med sjefen din og hør om det er mulig.

er svaret nei, så har du prøvd.

er svaret ja, så er det jo bra!

Anonymkode: a99b7...869

Kunne gjerne gjort det, men har nå i en periode vært sykemeldt så synes gjerne det er dumt da. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Kunne gjerne gjort det, men har nå i en periode vært sykemeldt så synes gjerne det er dumt da. 

Men det høres jo ut som et kurs som kanskje kan være bra for deg, er det ikke verdt å i det minste prøve å få det til.

Anonymkode: f136d...187

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hvis du er sykmeldt, så er det vel ikke noe problem? Hvis ikke kan du jo sykmeldes for de dagene du skal på kurset? Ta feriedag eller noe? Det er jo ikke et kurs som varer over flere uker. Maks en dag eller to

Anonymkode: e9ac3...519

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du er sykmeldt, så er det vel ikke noe problem? Hvis ikke kan du jo sykmeldes for de dagene du skal på kurset? Ta feriedag eller noe? Det er jo ikke et kurs som varer over flere uker. Maks en dag eller to

Hun skriver at det går over måneder da....

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun skriver at det går over måneder da....

Det er begrenset hvor mye belastningsmesting man kan lære. Disse kursene er også ofte satt opp i 3 mnd av gangen. Men det var gjentakende. Var på sånt en gang. Etter ei uke med deltakelse på alle kurs, så hadde jeg rundet kurset. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...