HeiteH Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Det er nydelig vær og fint å nyte middagen ute. Men det er alltid en eller annen jævel som må spille musikk så det høres i hele nabolaget. Barn, gressklippere og høytrykksspylere- ok! Men den helvetes musikken driver meg til vanvidd! Bruk ørepropper og drit i å la andre måtte høre på drittmusikken din!! Faen!
sug lut Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Heller musikk enn høytrykkspylere, gressklippere og løvblåsere. Endret 13. juni 2023 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 sug lut skrev (3 minutter siden): Heller musikk enn høytrykkspylere, gressklippere og løvblåsere. Helt uenig. Drittmusikk er ren tortur. Takke seg til bakgrunnsstøy. Anonymkode: 48401...d80
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Du får flytte. Jeg har aldri hørt noen spille musikk her jeg bor, så det finnes håp. 😉 Anonymkode: 676a1...a4b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 sug lut skrev (36 minutter siden): Heller musikk enn høytrykkspylere, gressklippere og løvblåsere. På ingen måte. Hagelyder hører sommeren til og er nødvendige selv om de er irriterende, mens andre folks elendige musikksmak er skikkelig plagsom. For det er aldri de med samme smak som meg som spiller for nabolaget, det er enten svensktopp eller techno som jaller ut. Anonymkode: 4442b...dae
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Vi har én slik nabo. Der virker det som at musikken automatisk går på når de oppholder seg på terrassen og nærmeste plen. Og bare bråkemusikk. Eller så kjører eieren plentraktor. Dette ødelegger for svært stor del av min mulige bruk av platting og hage, heldigvis har jeg veranda på andre siden av huset. Anonymkode: 35236...13b
Himmel og hav Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 HeiteH skrev (1 time siden): Det er nydelig vær og fint å nyte middagen ute. Men det er alltid en eller annen jævel som må spille musikk så det høres i hele nabolaget. Barn, gressklippere og høytrykksspylere- ok! Men den helvetes musikken driver meg til vanvidd! Bruk ørepropper og drit i å la andre måtte høre på drittmusikken din!! Faen! Enig!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 Himmel og hav skrev (1 minutt siden): Enig! Jeg er heller ikke glad i musikk, særlig den som står i nabohager. Anonymkode: a9469...d77
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2023 #9 Skrevet 13. juni 2023 Jeg forstår meg ikke på folk som anser seg i rett til å voldta folks ører på jevnlig basis. Det finnes PLENTY av produkter du kan bruke for å lytte til musikk uten å tvinge andre til å også måtte høre. Usiviliserte egoister som hører hjemme i skauen langt unna oppdratte mennesker. Anonymkode: ff187...540
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2023 #10 Skrevet 13. juni 2023 Det er jo bare til å gi beskjed til de det gjelder. Kanskje de ikke er klar over hvor langt lyden bærer. Jeg har ofte nok stått på terassen og ropt til naboen at han må snu høtaleren. Står den i retning sør eller øst, hører jeg alt. Står den i nord, aller helst vest, hører jeg ingenting. Anonymkode: 0e618...f4a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. juni 2023 #11 Skrevet 13. juni 2023 sug lut skrev (1 time siden): Heller musikk enn høytrykkspylere, gressklippere og løvblåsere. Nå ja… i fjor hang cd spilleren til naboen seg opp og spilte Macarena på repeat i 5 timer mens han lå og sov. Hadde heller kjørt høytrykksspyler rett inn i øregangen enn det levenet der en gang til😅
Elizabeth Skrevet 13. juni 2023 #12 Skrevet 13. juni 2023 Enig med Sug Lut. Musikk framfor alt annet støy.
ReneRene Skrevet 13. juni 2023 #13 Skrevet 13. juni 2023 I byen høres musikk og folk hele tiden, men de prøver ikke å overdøve hverandre. Normalt tar folk hensyn. Dette har litt med miljøer å gjøre også, eller ganske mye. Da må dere sørge for å tørre å si fra pluss ha et styre eller naboer som står sammen. Jeg bodde ett år i et noe belastet område et år. Ingen turte å si noe eller gjøre noe mot de som bråkte og de som ruset seg og sovnet fra musikken! Dere må samarbeide når dere har bråkmakere til naboer. Lyder er helt okay. Bråk er faktisk ikke det.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2023 #14 Skrevet 14. juni 2023 sug lut skrev (21 timer siden): Heller musikk enn høytrykkspylere, gressklippere og løvblåsere. Enig Anonymkode: 4c160...3bc
Gjest Danida Skrevet 14. juni 2023 #15 Skrevet 14. juni 2023 sug lut skrev (21 timer siden): Heller musikk enn høytrykkspylere, gressklippere og løvblåsere. Ikke hvis det er feil musikk... Untz-untz-untz og russelåter på full mugge kan jeg styre meg for. En høytrykksspyler blir jo slått av når de har fått vaska ferdig hva det nå var de vaska. Musikken kan de forsøple oss med hele natta igjennom, så lenge de selv gidder å ha den på.
Gjest Danida Skrevet 14. juni 2023 #16 Skrevet 14. juni 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (20 timer siden): Nå ja… i fjor hang cd spilleren til naboen seg opp og spilte Macarena på repeat i 5 timer mens han lå og sov. Hadde heller kjørt høytrykksspyler rett inn i øregangen enn det levenet der en gang til😅 Jeg ville ha trengt en høytrykksspyler i begge øreganger etter et sånt leven...
Iiiiik Skrevet 14. juni 2023 #17 Skrevet 14. juni 2023 Jeg takker generelt nei til støy. Er på ingen måte høysensitiv, men ønsker meg dager uten motorsag, høytrykksspyler og jævlig musikk. Barneskrål er hyggelig, så der tåler jeg mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå