Gå til innhold

Parkering Telenor Arena ved konsert

Anbefalte innlegg

Er parkeringstilbudet ved telenor arena blitt redusert, eller er det likt som det har vært de siste årene? Er det mulig å parkere der når man skal på konsert lengre? Jeg har litt dårlig tid den dagen, så tenkte å ta bil, og dry har gått de gangene før om åra jeg har gjort det. Men mulig det var flere plasser da?

Anonymkode: 7facb...aea

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440882-parkering-telenor-arena-ved-konsert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Er parkeringstilbudet ved telenor arena blitt redusert, eller er det likt som det har vært de siste årene? Er det mulig å parkere der når man skal på konsert lengre? Jeg har litt dårlig tid den dagen, så tenkte å ta bil, og dry har gått de gangene før om åra jeg har gjort det. Men mulig det var flere plasser da?

Vi fikk nettopp en e-pist derfra med advarsel om å kjøre bil pga. få parkeringsplasser 

Anonymkode: b8294...f26

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi fikk nettopp en e-pist derfra med advarsel om å kjøre bil pga. få parkeringsplasser 

Jeg vet, fikk det og, men husker ikke om vi alltid har fått den advarselen? Eller om det er nytt at det er mindre plass. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så du skal også på The Weeknd? Enjoi! Vi satser på skyss - pleier å hoppe av/på ved hotellene der.. 

Ja, fikk billetter i siste liten, og må jobbe ganske sent, så må nesten kjøre for å rekke det. Jeg jobber kronglete til i forhold til kollektivt når det er lite tid. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva med å pakerere ved Lysaker stasjon? For så å ta bussen det lille stykke bort? 

Anonymkode: a344a...cb1

Tror det er det beste. 15 min å gå fra Lysaker hvis det er mye press på buss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...