GĂ„ til innhold

Barnepasser syk i morgen kveld😳. FĂ„r jeg betalt pĂ„ jobb? ☀

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom barnepasser er syk kan du bruke syke-barn-dager. 

Men dette er jo ikke fÞr i morgen kveld. Du bÞr undersÞke om du kan finne annen barnevakt eller om mannen kan komme hjem. 

Anonymkode: 66331...887

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Da har du en hel dag pÄ Ä skaffe en erstatning. Regner med du har back up. 

Anonymkode: e2486...984

Har du alltid back up?

Anonymkode: 1f4ee...db8

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hadde backup, bestefar. Men nÄ ligger de begge rett ut med corona. Har ikke mer backup enn det. Ungene er smÄ sÄ kan ikke fÄ inn hvem som helst.

hi

Anonymkode: 7b663...1c8

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har jobbet som dagmamma i mange Är Ä ingen av de har hatt backup. Har jeg vÊrt syk sÄ har de mÄtte vÊre hjemme med barnet. SÄ er ikke sÄ vanlig med backup nei.

Anonymkode: 20101...f25

AltsÄ dere som virkelig skriver pÄ ett mammaforum at jeg hÄper du har backup???? Hva er det som fÄr deg til Ä skrive noe slikt?? Man har sykt barn dager som innbefatter syk barnepass for en grunn! Og da er man i sin fulle rett til Ä bruke dette nÄr det trengs UTEN at fremmede kvinner pÄ nettet skal anklage og fÞre til dÄrlig samvittighet!  AltsÄ makan! Kvinner er og blir kvinners verste fiender 

Anonymkode: 7c018...eae

Du kan bruke "sykt barn"-dager til det, sĂ„ ja, da fĂ„r du betalt. 🙂

SelvfÞlgelig har ikke alle back-up. Herlighet, det er da ikke alle som har besteforeldre, onkler og tanter og gud-vet-hvem stÄende klare til Ä passe barn nÄr som helst!!

Anonymkode: aca60...466

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du kan bruke "sykt barn"-dager til det, sĂ„ ja, da fĂ„r du betalt. 🙂

SelvfÞlgelig har ikke alle back-up. Herlighet, det er da ikke alle som har besteforeldre, onkler og tanter og gud-vet-hvem stÄende klare til Ä passe barn nÄr som helst!!

Anonymkode: aca60...466

Mange besteforeldre er jo forsatt i full jobb,sÄ  da er ikke sÄ rart de ikke har mulighet til Ä stille nei

Anonymkode: 20101...f25

Annonse

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Dersom barnepasser er syk kan du bruke syke-barn-dager. 

Men dette er jo ikke fÞr i morgen kveld. Du bÞr undersÞke om du kan finne annen barnevakt eller om mannen kan komme hjem. 

Anonymkode: 66331...887

SÄ mannen kan komme hjem og bruke sykt barn dag, for hi mÄ absolutt stille pÄ jobb? Hvordan kom du frem til den geniale lÞsningen? 

Anonymkode: 4e045...bcc

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

SÄ mannen kan komme hjem og bruke sykt barn dag, for hi mÄ absolutt stille pÄ jobb? Hvordan kom du frem til den geniale lÞsningen? 

Ja Gud forby at far skal mÄtte avbryte noe for Ä passe egen unge, skandalÞst! Selvsagt skal mor vÊre hjemme!!!

Anonymkode: 644b7...fe7

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ja Gud forby at far skal mÄtte avbryte noe for Ä passe egen unge, skandalÞst! Selvsagt skal mor vÊre hjemme!!!

Det er vel heller det at det er enklere for den som faktisk er hjemme og ta den ene dagen. Men for all del, la far kjÞre/fly milevis for Ä ta seg av barna sÄ mor kan fÞle seg likestilt. Herre. 

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

AltsÄ dere som virkelig skriver pÄ ett mammaforum at jeg hÄper du har backup???? Hva er det som fÄr deg til Ä skrive noe slikt?? Man har sykt barn dager som innbefatter syk barnepass for en grunn! Og da er man i sin fulle rett til Ä bruke dette nÄr det trengs UTEN at fremmede kvinner pÄ nettet skal anklage og fÞre til dÄrlig samvittighet!  AltsÄ makan! Kvinner er og blir kvinners verste fiender 

Anonymkode: 7c018...eae

Fordi det er sĂ„ sinnsykt lett Ă„ bare vĂŠre hjemme. Jeg skjĂžnner meg ikke pĂ„ slikt. Ånei - bestemor er syk sĂ„ jeg blir hjemme. De fleste jeg kjenner som har barn har barnevakter de bruker som IKKE er besteforeldre. Vi brukte ogsĂ„ mormor eller farmor innimellom hvis vi skulle ut, men hadde ogsĂ„ skoleungdom som vi kunne bruke. Skulle en bli syk var det bare Ă„ ringe neste pĂ„ lista. Men nei, her er man hjemme over en lav sko og som HI sĂ„ fint pĂ„peker i overskriften, passer fint med fri i finvĂŠret ☀☀

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Fordi det er sĂ„ sinnsykt lett Ă„ bare vĂŠre hjemme. Jeg skjĂžnner meg ikke pĂ„ slikt. Ånei - bestemor er syk sĂ„ jeg blir hjemme. De fleste jeg kjenner som har barn har barnevakter de bruker som IKKE er besteforeldre. Vi brukte ogsĂ„ mormor eller farmor innimellom hvis vi skulle ut, men hadde ogsĂ„ skoleungdom som vi kunne bruke. Skulle en bli syk var det bare Ă„ ringe neste pĂ„ lista. Men nei, her er man hjemme over en lav sko og som HI sĂ„ fint pĂ„peker i overskriften, passer fint med fri i finvĂŠret ☀☀

Er det sÄ lett Ä vÊre hjemme? Hvilken arbeidsplass er du ansatt pÄ?! 
Det er da helt legitimt at en barnevakt blir syk, og veldig uvanlig Ä ha en liste med ungdommer som kommer og passer det kjÊreste du har. 

Vi hadde vÊrt heldige om vi hadde en som kunne passet minste her, og har absolutt ingen intensjon om Ä skaffe noen andre som kan passe ho! 

Anonymkode: ba46c...dc6

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Att hÊÊ? Hi pÄpeker ikke i overskriften at det passer fint med fri i finvÊret. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er vel heller det at det er enklere for den som faktisk er hjemme og ta den ene dagen. Men for all del, la far kjÞre/fly milevis for Ä ta seg av barna sÄ mor kan fÞle seg likestilt. Herre. 

Det eneste vi vet er at mannen er «bortreist». Vi vet ikke hvorfor han er bortreist, eller om han er en halvtime med bil eller en flytur unna. Vi vet ikke om han er pÄ seminar med jobben eller spiller poker i kjelleren til naboen. Likevel ser man det som en selvfÞlge at far blir der han er, mens mor holder seg hjemme fra jobb.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det eneste vi vet er at mannen er «bortreist». Vi vet ikke hvorfor han er bortreist, eller om han er en halvtime med bil eller en flytur unna. Vi vet ikke om han er pÄ seminar med jobben eller spiller poker i kjelleren til naboen. Likevel ser man det som en selvfÞlge at far blir der han er, mens mor holder seg hjemme fra jobb.

PÄ samme mÄte som hvis mor var borte, sÄ var det far som mÄtte ta den sykt barn-dagen nÄr barnevakten blir syk. Det handler jo ikke om kjÞnn, men om logistikk.

Anonymkode: d793f...560

Anonym bruker skrev (1 time siden):

PÄ samme mÄte som hvis mor var borte, sÄ var det far som mÄtte ta den sykt barn-dagen nÄr barnevakten blir syk. Det handler jo ikke om kjÞnn, men om logistikk.

Anonymkode: d793f...560

Det kommer jo helt an pÄ hvorfor mot var borte? BesÞkte hun syke foreldre, holdt hun et foredrag, eller var hun pÄ strikke- og vinferie hos venninna i nabobygda? Det er ganske mye man ikke prioriterer foran jobb.

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Man fĂ„r vel tro at mor (og far) hadde valgt at far kom hjem om det var mest praktisk? Å vĂŠre bortreist er nok mer enn poker i kjelleren, herlighet. 

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hi sier han er bortreist, da trenger man ikke lage seg tÄpelige historier om at han kanskje skal spille poker i kjelleren hos naboen. Enkelte av dere er sÄ kverulanter at det er helt utrolig.

Anonymkode: 1f4ee...db8

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...