Gå til innhold

Noen som er kjent med Tise her?

Anbefalte innlegg

Jeg la ut en kjole på Tise for 200,- Fikk et bud, og det lyder på 120 kr som inkluderer frakt. Hva er det med folk som legger inn slike skambud? Kjolen er helt ny og med merkelappen fortsatt på. og selges for langt under halv pris. Likevel skal enkelte ha det gratis. 

Hvilke erfaringer har dere fra slike kjøp-og salg sider? 

Anonymkode: 66fad...cc8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440852-noen-som-er-kjent-med-tise-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Det er lov å prøve seg. Noen er mer buisness og frempå enn andre, og de tenker ikke frekkhet men fortjeneste. 

Skjønner at du kan reagere, men sånt må vi forvente på et slikt nettsted. Kjøp og salg inkluderer pruting også. 

Buisness, når varen er lagt ut for langt under halv pris? For all del, lov å prøve seg, men det resulterer kun i at jeg ikke ønsker flere bud fra den damen. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Buisness, når varen er lagt ut for langt under halv pris? For all del, lov å prøve seg, men det resulterer kun i at jeg ikke ønsker flere bud fra den damen. 

Ja, det er jo det. Det er mange som gir skambud og får varen- og beholder eller selger videre. Slike nettsteder åpner jo opp for det.

Du trenger ikke å godta budet, men er det ikke dumt å ikke ta flere bud fra henne? De vil sikkert stige hvis hun virkelig vil ha varen? 

Jeg tror du ikke må ta ting personlig. Det handler ikke om mangel på respekt for deg. Det handler kun om fortjeneste på varer. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (1 minutt siden):

Ja, det er jo det. Det er mange som gir skambud og får varen- og beholder eller selger videre. Slike nettsteder åpner jo opp for det.

Du trenger ikke å godta budet, men er det ikke dumt å ikke ta flere bud fra henne? De vil sikkert stige hvis hun virkelig vil ha varen? 

Jeg tror ikke du må ta ting personlig. Det handler ikke om mangel på respekt for deg. Det handler kun om fortjeneste på varer. 

Erfaringsmessig så blir det ofte veldig mye styr og plunder hvis man selger til slike bud-givere. Det er alltid så mye om og men, diskusjon angående frakt og diverse. Klok av skade, så styrer jeg av den grunn bare unna de som åpner med skambud. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...