Gå til innhold

Hadde du kunnet vært i et forhold med en mann

Anbefalte innlegg

som er mindre enn deg selv? Både lavere og lettere? Jeg har bare vært sammen med menn som er større enn meg og liker det sånn, liker følelsen av at han er større og sterkere. Skal ikke si at jeg aldri kunne falt for en som er mindre enn meg, men kan ikke helt se det for meg heller. Jeg tror nok at det at han er større enn meg er en del av det jeg tenner på.

Anonymkode: 0ba74...d71

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville følt meg mindre feminin hvis jeg var større enn kjæresten min. Det er noe jeg liker veldig godt med det å være inntil han og føle meg liten i armene hans. I senga tror jeg det ville føles veldig rart for meg å f.eks. ligge oppå et menneske som er mindre enn meg selv. 

Anonymkode: 0ba74...d71

Annonse

Jeg har aldri opplevd å være tiltrukket av noen som er lavere og/eller lettere enn meg, så sjansen for at den preferansen skulle ha endret seg om jeg en dag blir singel igjen er nok liten. 

Anonymkode: e3957...5a2

Jeg er i et forhold til en nå som er akkurat like høy som meg og sannsynligvis veier litt mindre, selv om han er veltrent (og lekker:) Og jeg har aldri tent så mye på noen som ham! Til min egen store forbløffelse.

Vi har en fantastisk kjemi og utrolig god sex; plutselig er jeg som jeg var i 20-årene igjen, da jeg aldri fikk nok; jeg er helt gåen etter den mannen. Og jeg er en som har hatt spiseforstyrrelser tidligere og alltid hatt en greie med å ville føle meg liten i forhold til en mann, men nå er det som om alle regler er satt ut av spill. Så preferanser KAN tydeligvis endre seg allikevel... 

Jeg har aldri før vært så glad for at jeg valgte utfra hjertet/kjemi i stedet for å tenke at han skulle leve opp til et eller annet ideal. Tenk på alt jeg hadde gått glipp av. 

Anonymkode: 82097...c8f

Det er klart jeg kunne det. Om jeg faller for noen så er det ikke meter over havet som er utslagsgivende. Jeg hadde hatt mye større betenkeligheter med en som er mye høyere. Jeg hadde en ungdomskjæreste som var 30 cm høyere enn meg og når vi gikk hånd i hånd så så det ut som jeg var et barn på tur med pappa. 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kunne heller aldri vært sammen med en som er overvektig og/eller utrent.

Anonymkode: f3f52...6b9

Så disse personene er helt utelukket?

https://www.aftenposten.no/sprek/i/BWv2Wl/disse-fem-personene-regnes-som-overvektige-bmi-er-et-veldig-daarlig-verktoey

Anonymkode: 70df7...fd2

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Betalingsmur.

Jeg snakker for øvrig om reelt overvektige personer, ikke personer med høy BMI men som likevel egentlig ikke er overvektige.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Betalingsmur.

Jeg snakker for øvrig om reelt overvektige personer, ikke personer med høy BMI men som likevel egentlig ikke er overvektige.

Det er bare det bildet av de. De er egentlig overvektige. Du tenker på lagt på seg. Usunt mye kroppsfett. Det er uaktuelt med menn som er usunne. 👍

Anonymkode: 70df7...fd2

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Nei. Kunne aldri vært sammen med en som er mindre enn meg. Kunne heller aldri vært sammen med en som er overvektig og/eller utrent.

Skikkelig overfladisk du. Sjarmerende... 

Anonymkode: 095c9...ad1

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det mer overfladisk å ikke ville være sammen med en overvektig enn en som er kortere enn meg?

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

🤣 Så fort det ble snakk om kg så kom m den ja! Men mangel på høyde, se de kan man fint ha mot.

Den dobbeltmoralen her inne er til å le seg ihjæl av. Gang på gang. 

ReneRene skrev (1 minutt siden):

🤣 Så fort det ble snakk om kg så kom m den ja! Men mangel på høyde, se de kan man fint ha mot.

Den dobbeltmoralen her inne er til å le seg ihjæl av. Gang på gang. 

Hehe. Det er sååå enkelt å fremprovosere folks avsløring av egen dobbeltmoral her inne. Nevn overvekt, og alle de (trolig overvektige) damene går rett i modus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...