Gå til innhold

Strandliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første dagen på stranden. Fin dag på stranden tross ikke fornøyd med egen kropp. 

Allerede med denne dagen har jeg like mye som i hele fjor. 

Anonymkode: a2daa...4f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig som kan nyte finværet på stranden. Her er hele familien syke, så fint lite strandliv på oss. Håper på fint vær en stund så det blir anledning til det her også 😂

Anonymkode: fd273...6f9

Skrevet

Merkelig vær om dagen, her satt vi akkurat og sa at vi håper det kommer en uke med regn for det er så utrolig tørt....

Anonymkode: c960b...448

Skrevet

Har gruet meg til å gå med bikini foram kjæresten på stranden å hadde egentlig bestemt for at det gjør jeg ikke siden jeg ikke er fornøyd med kroppen. Han er også ivrig på å kommentere hva jeg spiser eller drikker selv om jeg ikke er overvektig. Å snakke om at jeg kanskje bør begynne å trene for å få bikinikroppen 😡

Men nå er jeg blitt singel å merker at selvtilliten er blitt litt bedre;tror faktisk jeg skal gå i bikini en av dagene nå. Er jo 25 grader her så blir varmt å sitte med shorts og t skjorte. Føler ikke lenger at jeg bør skamme meg for kroppen jeg har.

Anonymkode: bbf2b...e6e

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Har gruet meg til å gå med bikini foram kjæresten på stranden å hadde egentlig bestemt for at det gjør jeg ikke siden jeg ikke er fornøyd med kroppen. Han er også ivrig på å kommentere hva jeg spiser eller drikker selv om jeg ikke er overvektig. Å snakke om at jeg kanskje bør begynne å trene for å få bikinikroppen 😡

Men nå er jeg blitt singel å merker at selvtilliten er blitt litt bedre;tror faktisk jeg skal gå i bikini en av dagene nå. Er jo 25 grader her så blir varmt å sitte med shorts og t skjorte. Føler ikke lenger at jeg bør skamme meg for kroppen jeg har.

Anonymkode: bbf2b...e6e

Siden du er blitt singel har du jo tydeligvis kvittet deg med en masse unødvendig vekt (han) . Ingen skal behøve å ha en kjæreste som klager og får en til å føle seg stygg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...