Gå til innhold

Bulder bank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har flyttet boliglånet dit og synes dere de har gode digitale løsninger?

Anonymkode: 9ed8d...6f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd. Du må gjøre alt på mobilen, men det fungerer helt fint. Enkelt og intuitivt. 

Anonymkode: d5abb...754

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Noen som har flyttet boliglånet dit og synes dere de har gode digitale løsninger?

Veldig fornøyd. En moderne digital bank med veldig god oversikt. Får utbytte hvert år😊

Anonymkode: 8d7ad...f1b

Skrevet

Hvilken bank byttet dere fra? Jeg har Dnb nå, men er ikke så fornøyd med renten, synes også kundeservice er veldig varierende. 

Ser at barn ikke kan ha konto i Bulder bank, så man bør kanskje beholde noe i en annen bank.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvilken bank byttet dere fra? Jeg har Dnb nå, men er ikke så fornøyd med renten, synes også kundeservice er veldig varierende. 

Ser at barn ikke kan ha konto i Bulder bank, så man bør kanskje beholde noe i en annen bank.

Jeg byttet fra Sbanken da de ble kjøpt opp av DNB. Har boliglån og noe sparing i Bulder og Obos banken som hovedbank. 

Anonymkode: d5abb...754

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Byttet fra BN bank. Har også DnB i tillegg, og barna har konto der for å ha vipps. Kundeservice hos Bulder er veldig bra. De er tilgjengelige i chat på appen. 😊

Anonymkode: 8d7ad...f1b

Skrevet

Jeg byttet fra Sbanken til bulder nå. Jeg har ikke lån, men elsker appen. De har også god rente på innskudd, så jeg flyttet sparekontoen min fra klp til bulder også.

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...