Gå til innhold

Jeg angrer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bare av ren nysgjerrighet HI. Har du Asperger? For du minner meg ekstremt om ei jeg kjenner som har det 

Anonymkode: 0e27d...f24

Asperger? Hva i alle dag får deg til å tenke det? Er Asperger blitt den nye sekkebetegnelsen på alt man ikke helt kan identifisere seg med eller skjønne? 
Depressive tanker og negativt fokus er ikke et trekk ved Aspergers syndrom.

Anonymkode: ac59a...a75

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke helt selvvalgt valg. 

Anonymkode: 1182b...c52

Selvfølgelig er det det. Du kunne søkt noe jobber, påtatt deg alt du får av ekstravakter uten å klage +++. Hvis det handler om helse (tror ikke helt på det, du hadde trengt å være et sted hvor du ikke hele tida kan dyrke de sjuke negative fantasiene dine), så får du sjukemelding så lenge det er nødvendig. 

Anonymkode: bbb7f...9cb

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Selvfølgelig er det det. Du kunne søkt noe jobber, påtatt deg alt du får av ekstravakter uten å klage +++. Hvis det handler om helse (tror ikke helt på det, du hadde trengt å være et sted hvor du ikke hele tida kan dyrke de sjuke negative fantasiene dine), så får du sjukemelding så lenge det er nødvendig. 

Anonymkode: bbb7f...9cb

Kan være du har rett. Kunne prøvd før jeg kan si det helt sikkert. Spørs hvor lett det er å få ny jobb? Må se mer på det når formen kommer seg her. 

Annonse

Anonym bruker skrev (På 16.6.2023 den 0.31):

Menes det om jeg hadde sluttet med negative trådene så hadde jeg hatt noe å komme med. 

Hadde du sluttet med de negative trådene og beholdt de positive, så hadde det nok blitt færre tråder fra deg. Men du hadde fått det bedre. Og det hadde andre også fått... Men de positive er veldig få, de utgjør en promille av det du skriver. Hva forteller det deg? Hvor er ditt fokus? Osv osv osv....

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hadde du sluttet med de negative trådene og beholdt de positive, så hadde det nok blitt færre tråder fra deg. Men du hadde fått det bedre. Og det hadde andre også fått... Men de positive er veldig få, de utgjør en promille av det du skriver. Hva forteller det deg? Hvor er ditt fokus? Osv osv osv....

Og måtte dra opp igjen denne tråden som har vært stille i 3 dager fordi..?

Anonymkode: c3fcc...eb7

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Andre ville fått det bedre om jeg sluttet å skrive negative innlegg? Og meg? Hvordan det? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Andre ville fått det bedre om jeg sluttet å skrive negative innlegg? Og meg? Hvordan det? 

Stopp nå❤️

Har du skrevet pakkeliste? Hva tenker du at det første dere skal gjøre når dere kommer frem? Er det morgen eller kveld når dere lander?

Anonymkode: 4e3e9...a48

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Stopp nå❤️

Har du skrevet pakkeliste? Hva tenker du at det første dere skal gjøre når dere kommer frem? Er det morgen eller kveld når dere lander?

Anonymkode: 4e3e9...a48

Det er greit ❤️

Listen er skrevet og begynt å vaske litt klær. Det er tidlig kveld når vi kommer frem så blir vel å se litt på plassen og spise mat. Spent og gleder oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...