Gå til innhold

Er dere klemmere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Sikkert fordi det sto "barn klemmer jeg alltid". Merkelig det der, men ordene man bruker har det med å fortelle folk noe. 

Anonymkode: 01932...935

At man alltid klemmer barn betyr på ingen måte at man klemmer alle barn altså 🙄

Det er som å si at du alltid har sex med menn, uten at det betyr at du har sex med alle menn 

Fks

ReneRene skrev (På 13.6.2023 den 11.50):

At man alltid klemmer barn betyr på ingen måte at man klemmer alle barn altså 🙄

Det er som å si at du alltid har sex med menn, uten at det betyr at du har sex med alle menn 

Fks

Tja. La oss nå se på hva du skrev og hvordan det kan leses. 

ReneRene skrev (På 9.6.2023 den 23.30):

Overhodet ikke voksne. Jeg har alltid sagt fra, og jeg syns den klemmingen er å trå langt over intimsonen til voksne mennesker. Barn klemmer jeg alltid. Også egne selv om de er store. 

Hvis vi bytter ut "klemming" med "puling", og "barn" med "menn", så er det vel åpenbart hvordan det må tolkes:

"Overhodet ikke kvinner. Jeg har alltid sagt fra, og jeg syns den pulingen er å trå langt over intimsonen til kvinner. Menn puler jeg alltid. Også selv om de er store."

Veeeeel... jo. Det høres ut som om du klemmer alle barn. Hvis det ikke var det du mente, så er det helt greit å skrive: "sorry, det kunne misforstås, jeg klemmer ikke ALLTID barn, men jeg klemmer de barna jeg kjenner godt". Eller noe lignende. 

Anonymkode: 01932...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...