Gå til innhold

Er dere klemmere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ReneRene skrev (25 minutter siden):

Overhodet ikke voksne. Jeg har alltid sagt fra, og jeg syns den klemmingen er å trå langt over intimsonen til voksne mennesker. Barn klemmer jeg alltid. Også egne selv om de er store. 

Mener du da søsken, foreldre og venner? Du klemmer ingen voksne? 

Anonymkode: fd12a...24a

Annonse

Nei, men ingen regel uten unntak. Har to kompiser som jeg klemmer, utover det så er det kun noen få i familien jeg klemmer. 

Pappa som aldri har vært en klemmer ble plutselig en klemmer når coronaen kom. Barnebarna syns det var helt ok at han plutselig ble en klemmer, de som ikke er noen klemmere selv. Men nå har han gått tilbake på klemmene, så kunbarnebarn og deres kjørester som får klemmer. 

Anonymkode: d194f...aff

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Mener du da søsken, foreldre og venner? Du klemmer ingen voksne? 

Anonymkode: fd12a...24a

Jeg klemmer ikke hverken søsken, foreldre eller venner nei. Hvis det er helt spesielle tilfeller hvor de faktisk trenger det, så er det unntaket. Noen ganger er en klem betryggende og beroligende, men å klemme ellers syns jeg er innpåslitent og går langt forbi hvor jeg føler meg komfortabel. 

Ja, jeg er en klemmer. Jeg klemmer på de som vil ha en klem eller trenger en klem. Jeg klemmer hei, jeg klemmer hadet, jeg klemmer gratulerer og kondolerer, til glede og til trøst og noen ganger bare fordi. Jeg savna å klemme under pandemien og synes det er nydelig å kunne gjøre det igjen. De eneste jeg ikke klemmer på er folk jeg vet ikke er klemmere eller som gir signaler verbalt eller på annet vis på at de ikke ønsker. 

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg er en klemmer med respekt for at andre ikke er det. Familien er en klemmefamilie og de aller fleste vennene mine er klemmere, men bekjente og ukjente (nye bekjentskap) spør jeg først. 

Anonymkode: f7fa2...22a

Å bli spurt av nye bekjentskaper om de kan gi meg en klem, synes jeg er skikkelig ubehagelig, sier jeg nei, så føler jeg meg dum og sær.

Anonymkode: 13557...26d

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Å bli spurt av nye bekjentskaper om de kan gi meg en klem, synes jeg er skikkelig ubehagelig, sier jeg nei, så føler jeg meg dum og sær.

Anonymkode: 13557...26d

Huff da, blir det ubehagelig og vanskelig for deg 😭😭😭

Anonymkode: 77fb5...924

Annonse

ReneRene skrev (1 time siden):

Overhodet ikke voksne. Jeg har alltid sagt fra, og jeg syns den klemmingen er å trå langt over intimsonen til voksne mennesker. Barn klemmer jeg alltid. Også egne selv om de er store. 

Så barn sine intimsoner er ikke verdt å respektere?

Anonymkode: 28cc7...331

Himmel og hav skrev (8 timer siden):

Ja, jeg er en klemmer. Jeg klemmer på de som vil ha en klem eller trenger en klem. Jeg klemmer hei, jeg klemmer hadet, jeg klemmer gratulerer og kondolerer, til glede og til trøst og noen ganger bare fordi. Jeg savna å klemme under pandemien og synes det er nydelig å kunne gjøre det igjen. De eneste jeg ikke klemmer på er folk jeg vet ikke er klemmere eller som gir signaler verbalt eller på annet vis på at de ikke ønsker. 

Samme her ❤️

Nei, ikke egentlig, men jeg har blitt så vant til det at det er helt greit i de fleste sammenhenger. Jeg tar sjeldent initiativet selv da, med mindre det er situasjoner der det er naturlig at jeg skal gjøre det for å følge sosiale normer (er vertinne og tar i mot gjester f.eks.). Det er selvsagt ikke alle jeg liker å klemme, og det var veldig greit å slippe unna under korona, men det plager meg ikke heller. Kjernefamilien, altså mann og barn, er selvfølgelig unntak. De klemmer jeg ofte på, fordi jeg liker det selv og fordi de åpenbart liker og ønsker det også.

Anonymkode: 3b5d0...5ea

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

«Barn klemmer jeg allltid»

Anonymkode: 28cc7...331

Ja, og da tror du at jeg løper rundt og klemmer på alle barn jeg ser. 

Fyf... Det forumet her går meg på nervene noen ganger. Dere går liksom rundt oss irl også ..

ReneRene skrev (17 minutter siden):

Ja, og da tror du at jeg løper rundt og klemmer på alle barn jeg ser. 

Fyf... Det forumet her går meg på nervene noen ganger. Dere går liksom rundt oss irl også ..

At du gidder å være her når alt og alle irriterer seg så grenseløst. 

Anonymkode: b0f61...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...